Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vtt teini rikko mun kännyn

Vierailija
09.10.2009 |

ja uusiahan saa kaupasta rahalla, mutta kaikki mun vuosia vuosia kerätyt yhteystiedot (joita en saa ikinä enää takas jostain esim. monta työpaikkaa edellisistä kontakteista ja naapureista jne.) hävis, tärkeet tekstiviestit jne jne.

Joo ei ollu mitään sim-kortilla, vaihdoin hiljattain liittymää ja siinä yhteydessä näköjään oli sim-kortti siis vaihtunut ja mitään ei jotenkin ollut tulltu kopioitua uudelle.

Ihan fiilis että elämä pyyhitty :(.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yritän kai vaan alentua samalle tasolle...

Rikkoi kun oli tietyt rajoitukset / tehtävät / sopimukset joista hän oli yhtäkkiä eri mieltä. No ei päässyt tietokoneelle niin raivostui ja seuraukset ei ole kivoja.

Niin väsynyt tähän.

Joo ja se käy jo terapiassa kyllä avopsykiatrisella yms. Mutta en tiedä... ei tunnu auttavan.

Vierailija
2/2 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täytyy sitten varmaan mennä.

Tosin en ymmärrä.. et vissiin itse ole ikinä menettänyt mitään... yllättäen pienikin (siis tosi elämässä "mitätön ja merkityksetön") menetys voi kuitenkin nyky-hyvinvointi-kulutusyhteiskunnassa ottaa yllättävän lujille.

Esim. multa kerran pöllittiin laukku lompakkoineen kameroineen yms. yms. kaikkineen matkoilla, ja rankkaa oli sekin. Vaikka verraten ei mitään kun henki jäi.

Mutta siis risoo nytkin ja lujaa.

(ja pitäisi keksiä rangaistusta teinille, mies vaan lässyttelee ja se ärsyttää myös...)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla