Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin, ettei Gore Tex-kenkiin saa laittaa villasukkaa?

Vierailija
09.10.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma.

Vierailija
2/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mulle monta kertaa ettei saisi laittaa, en totellut vaan laitoin edelleen. Sitten hän alkoi hakata mua käsilaukullaan ja huusi ettei saa laittaa, mutta laitoin edelleen. Seuraavana päivänä hän potki mua persukseen ja rääkyi ettei saa laittaa mutta sanoin että minua et kyllä määräile ja laitoin taas villasukat!

Pysykää kovana vain naiset! Älkää antako heti periksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse asiassa yleisin syy mistä päiväkodista soittavat lastensuojeluun. kanduu ehkä ostaa ne tekokuitusukat kuiteski.

Vierailija
4/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testata itselle tai lapsenne jalkaan. Laittakaa villasukka ja huomatkaa kuinka varpaat on jäässä talvipakkasella, tai laittakaa gore tex kenkään kuuluva sekoitesukka ja varpaat on lämpimät..siitähän sen osaa sit päätellä kummin mielekkäämpää itse seisoa tai lapsen leikkiä ;)

..et huomaa kyllä ketkä käyttää villasukkaa goreissa, kun kuulee: meidän matilla on aina varpaat ihan jäässä vaikka on villasukat, haloooo..herätkää jo. Kuomiin työnnetään villasukka jne..

Vierailija
5/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomummin kutomia villasukkia, siitäkin voi saada ilmoituksen lastensuojeluun! Kaverille kävi noin!!!!111

Vierailija
6/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jalat hikoilee. Puuvilla imee kosteutta, eikä se haihdu gore-kalvon läpi ja jalkoja palelee. Villakin imee kosteutta, mutta ei silti ole kylmä. Jos halua kenkien hengittävän hyvin (eli jos on hikoilevat jalat) kannattaa käyttää tekokuitusukkia, mieluiten polypropyleenia sisältäviä niin kosteus haihtuu kengästä.

Vierailija
7/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.yhteishyva.fi/pukeutuminen/ulkoilu_pukeutuminen/kerrospukeut…

3. Goretex-kengissä ei saa käyttää villasukkia - Väärin.

Leikkipuistojen hiekkalaatikoilla ja kenkäkauppiaiden suustakin usein kuultu myytti ei pidä paikkaansa. Villakuitu sitoo itseensä ilmaa, minkä vuoksi se tuntuu märkänäkin lämpimältä ihoa vasten. Sen sijaan tuiki tavallinen puuvilla imee tehokkaasti kosteutta ja tuntuu märkänä kylmältä. Goretexin alle suositellaankin villaisia tai tekokuituisia sukkia ja alusvaatteita.

Vierailija
8/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

villa/keinokuituiset sukat käy.

Vierailija
9/9 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 11:n linkki onkin hyvä. Oikoi monia väärinkäsityksiä. Kiitos.

T:12