Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-illan ratoksi jouduin taas miehen narsistisen hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
09.10.2009 |

Kotiin tultua alkoi vittuilu ja nöyryyttäminen. Yritän aukaista silmäni totuudelle. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että tämä ei ole normaalia?

Narsisti mies on ovela. Jutun jujuna taitaa olla, että narsististen ja normaalien kausien välin täytyy olla riittävän pitkä. Sillä silloinhan on vain kyse satunnaisesta henkisestä väkivallasta....eikä suinkaan perustavanlaatuisesta alistamis asetelmasta.

Vetäisi edes turpiin. Pääsisin pois. Olisi konkreettinen ja todellinen, eikä vain satunnainen vihjaus, osoitus miehen "pahuudesta".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun kykenet. Ei kenenkään tarvitse alistua nöyryytykseen.

Vierailija
2/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinun tarvitse perustella kenellekään muulle kuin itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistien uhrein tukijärjestö. Ota selvää, onko sinun paikkakunnallasi. Voit kotona kertoa, että käyt Painonvartijoissa.

Vierailija
4/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin todella hankala saada otetta koko tilanteesta. Nuo narsistiset kohtaukset tuntuvat kuin toiselta todellisuudelta. En usko välillä itseäni. Luulen ymmärtäväni väärin.

Tällä kertaa viimeisenä niittinä oli se, että keskustellessamme ikävästä asiasta, mies alkoi laskemaan aikaa kauan minulla kestää lauseiden muodostamiseen. Totesi hyvin ikävään sävyyn, että lopeta se ähkiminen ja vastaa nopeasti! Onko tuo normaalia käytöstä? Hänellä on tapana kyseenalaistaa mielipiteitäni tyyliin: "pienillä aivoillasi" jne.

Vierailija
5/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yksi narsisti poikaystävä. Se suhde kesti vain jotain 3kk. Onneksi pääsin irti.

Vierailija
6/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen jos kenen, pitäisi tukea ja kannustaa, eikä lytätä ja vähätellä ilkeämielisesti. Ilman keskinäistä arvostusta ei ole pohjaa terveelle ja tasa-arvoiselle parisuhteelle.

Tällä kertaa viimeisenä niittinä oli se, että keskustellessamme ikävästä asiasta, mies alkoi laskemaan aikaa kauan minulla kestää lauseiden muodostamiseen. Totesi hyvin ikävään sävyyn, että lopeta se ähkiminen ja vastaa nopeasti! Onko tuo normaalia käytöstä? Hänellä on tapana kyseenalaistaa mielipiteitäni tyyliin: "pienillä aivoillasi" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi