Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö kaksi viikkoa sektion jälkeen

Vierailija
09.10.2009 |

yksin kotona kolme päivää kolmen lapsen kanssa, joista yksi on siis tuo vauva ja kaksi alle kouluikäistä?

Vanhemmat lapset olleet pieninä aika vaativia ja huonoja nukkumaan, mutta tuosta kolmannesta ei tietenkään voi tietää etukäteen. Sektio on äidin ensimmäinen, jos se nyt asiaan vaikuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noita pieniäkin.

Neljän viikon jälkeen olisit jo paremassa kunnossa. Mutta se vähän riippuu tilanteesta. Esikon sektion jälkeen en ollut kunnossa neljänkään viikon jälkeen (kohtutulehdus), mutta toisen lapsen (eka hätäsektio - toinen suunniteltu) jälkeen olin kunnossa about neljäntenä päivänä.

Vierailija
2/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täysin mahdotonta saada jotain apua? Mummolta, siskolta, veljen vaimolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että olet jo parissa päivässä iskussa ja voi olla että toipumiseen menee kauan.

itsellä kolme sektiota takana. yhdestä kävelin vielä kuukauden jälkeen niin hitaasti, että en ehtinyt tien yli vihreillä valoilla. toisesta taas olin kotona jo parin päivän päästä ja tosi hyvässä kunnossa (vaikka haava meinasi revetä, kun viikon jälkeen olin jo unohtanut koko homman ja kannoin painavia kauppakasseja).

itse en kuitenkaan uskaltaisi luottaa siihen, että olisin lastenhoitokunnossa parissa viikossa. pitää toipua, jos ei fyysisesti, niin ainakin henkisesti,

Vierailija
4/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut pitää isyyslomaa, joten olisin jäänyt 3 lapsen (4v, 2v ja vauva) itekseen kotiin heti kotiuduttuani.... Niinpä hain vanhemmille pph paikan.

Kolmas sektio oli.

Tokan sektion jälkeen luulin olevani kunnossa, mutta haava repesikin auki ja tulehtui tosi pahasti.. tällä kertaa pelasinv arman päälle.

heather82

Vierailija
5/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös kaksi lasta vauva lisäksi ja minulle tehtiin ensimmäistä kertaa sektio.

Minulla haava tulehtui 10 pv:n tienoilla ja ja se rakoili ikävästä, joten vietin silloin yhden päivän polilla hoidettavana.

Muutenkin oli kyllä todella kipeä maha ja kaikki kumartelu ja nostelu teki kipeää. Oli todella vaikea tottua siihen, eti ollut vatsalihaksia. Ihan vanhasta tottumuksesta teki kaikenlaista kunnes vihlaisi todella pahasti.

Vierailija
6/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin hätäsektio, olin teho-hoidossa kaksi vrk, osastolla kaksi vrk. jonka jälkeen kotiuduin!Kaupassa kävin seuraavana pvnä... Kipeä olin, mutta minulla ei olllut mahdollisuutta jäädä sänkyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi