G: Mitä kaikkea olet hukannut pysyvästi?
Mitä sinulta on kadonnut, siis tyyliin kirjastokortti, plussakortti, avaimet, kihlasormus?
Eikä sitten ole löytynyt.
Kommentit (29)
Entisen poikaystäväni antama hopea kaulakoru. Se katosi mystisesti.
Vaatteita ja sukkia katoaa mystisesti. Monesti ei löydy, vaikka kuinka etsisin. Yhdet farkut kadotin varmaan neljä vuotta sitten ja edelleen ihmettelen, minne ne ovat joutuneet. Samoin yksi nätti hame.
Hanskoja, huiveja, kameran, lompakoita, puhelimen, järjen, maineen...
Yhdet avaimet. Vielä sellaiset, että oli kaksi avainta ja iso, kilisevä avaimenperä, että luulisi löytyvän. Ja olen satavarma, että ne on kodissani, mutta kolmeen vuoteen en ole löytänyt. No enää en niitä tarvitsekaan, kyseiseen paikkaan vaihdettiin lukot, mutta mietityttää vieläkin.
Ja koska epäilin muistiani, jos ne olisikin pudonneet ulos, niin useemman kerran kävin poliisilaitoksella etsimässä löytötavaroista.
Anopilta valmistujaislahjaksi aikoinaan saatu tosi kallis ja hieno kaulakoru. Epäilen, että se on varastettu jossain pitämissämme kotibileissä, vaikka emme mitään ventovieraita kotiin ole ikinä kutsuneetkaan. Muuten en osaa selittää sen katoamista. Ja olen käyttänyt sitä vain harvoin, joten en edes tiedä, milloin se on kadonnut. En ole kehdannut kertoa anopille.
Omat luokkasormukset vuosilta nakki ja kivi, kunnioitus miehiä kohtaan meni myöskin hukkaan vuonna 2010, kun minulta räjähti umpisuoli ja silloinen ukkeli lähti baariin, jättäen minut leikkauspöydälle räjähtäneen sisäelimen kanssa.
Avaimet katos pari vuotta sitten kauppamatkalla.
Lompakko katos kolme vuotta sitten samalla viikolla ku muutin omilleni, todenäkösesti putosi jollain ilveella bussiin ja joku vei. Siinä meni henkkarit, kirjasto ja kaikkikortit... kai sitä oli siinä muuttostressissä niin huolimaton.
Kuulokoje katosi kerran kun tyhmänä laiskana teininä pistin sen taskuuni enkä jaksanut pistää laukussa olevaan koteloonsa. se sitten tippu minne lie, arvoa semmosella kuitenki useampi satanen...
Lapsena hukkasin koiraa lenkittäessä kännykän sen tuhat kertaa mutta ihmeen kaupalla se aina löyty lenkkimatkani varrelta... :D
Lapsena kadotin vihkon, johon olin liimaillut monta sivullista Spice Girls -tarroja. Sen katoaminen oli tosi käsittämätöntä, sillä se katosi yhden illan aikana. Kuljin vihko kädessä kotona ja sitten en tiedä, mihin sen laitoin. Ei löytynyt sen koommin, vaikka yritin koluta kaikki mahdolliset paikat. Ei sitä voinut kukaan kaverikaan ottaa, eikä se voinut jäädä mihinkään, koska mulla oli se vihko kotona vielä hetkeä aiemmin kun se katosi, eikä ketään ollut käymässä.
Tosi traagista, en ole toipunut tästä vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2009 klo 14:45"]
Joten, siskot, ei kannata laihduttaa! Se voi käydä kalliiksi. Onneksi oli vain tavallinen sileä kihlasormus, ostin uuden, maksoi 100e. Onneksi ei vihkisormus luiskahtanut mukana.
[/quote]
Oliko sinulla kihlasormus vihkisormuksen yläpuolella? Olen aina kuvitellut, että kihlasormus pidetään alempana ja vihkisormus sen yläpuolella.
No ei liity aiheeseen, ihmetytti vain ;-)