Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toive kaikille vanhemmille: vastatkaa lastenne saamiin synttärikutsuihin!

Vierailija
09.10.2009 |

Meillä kävi niin että lapsi sairastui äkkinäisesti juuri ennen kutsuja ja juhlat piti peruuttaa. Niille, jotka olivat tekstarilla vastanneet kutsuun sain tiedon perille heti, parin numeron sain muuten selvitettyä, mutta kaksi tuli turhaan kun vanhempien numeroita en saanut mistään käsiini.

Olisi kaikkien kannalta paljon mukavampi, jos käyttäisitte sen yhden minuutin aikaanne vastaamalla kutsuun. Juhlien järjestäjän ei tarvitsisi miettiä montako on tulossa ja paljonko tarvitsee tarjoiluja ja esim. ongintapalkintoja, ja vieraiden ei tällaisissa sairastumistapauksissa tarvitsisi tehdä hukkareissua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydetään ja siksi lapsienikin kutsuihin kirjoitan "ilmoitathan tulostasi xx.xx. mennessä" tms.

Nytkin tuli kutsu, jossa luki, että ilmoitathan, jos et pääse...

Tämä on huono just sen takia, että jos vanhemilla ei ole kaverien vanhempien numeroita ja tulee jokin äkkiperuminen, niin viestiä ei millään saa kaikille kutsutuille laitettua...

Vierailija
2/3 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri vastasin pariin kutsuun ettei päästä kun niissä sitä erikseen pyydettiin..joisssain kutsuissa taas pyydetään ilmoittamaan jos on tulossa,niin niihinkin olen vastannut jos on päästy..meillä on 2koululaista ja kutsuja satelee melkein joka viikko..kaikkiin ei pääse millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noiden peruuntumisten takia minä vastaan aina, jos kutsussa on numero, koska ei kaikilla lasteni luokkakavereilla ym. ole minun numeroani ennestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi