Mikä marja tai hedelmä sopisi omenamarmeladin kaveriksi täytekakkuun parhaiten?
Pakkasesta löytyy mustikkaa, mansikkaa, puolukkaa ja vattuja. Hedemät sitten kaupasta..
Omenamarmeladi on itse tehtyä ja meinasin laittaa myös FloraVanillasta ja maustamattomasta jugurtista tehtyä sekoitusta ompun kanssa.
Tarvitseeko isoon täytekakkuun muuta täytettä? jos, niin mitä, ettei maut riitele?
Kommentit (8)
muistelen aina kaiholla mummovainaan omenamansikkapiirakkaa!
puolukka ei monelle maistu. Aikuiset tykkäis kyllä, sen tiedän. Kinuskikaan ei ainakaan meidän muksuille kelpaa (kumma!!), mutta aikuisille kyllä.
Juup, mansikka taitaa tulla ompun kaveriksi. Kiitos.
ap
jotain muuta välillä pliiiish
Ja nythän se tulee omenan kanssa eikä yksistään. Eikö hyvä sittenkään? Harmi, jos joudut meillä pettymään..
ap
Vastaisen varalle: raparperi ja omena on hieno yhdistelmä esim piirakassa. Pohjalle omenasosetta, päälle raparperia ja vähän kanelia.
Vastaisen varalle: raparperi ja omena on hieno yhdistelmä esim piirakassa. Pohjalle omenasosetta, päälle raparperia ja vähän kanelia.
Mulla olis pakkasessa myös raparperihilloa, mutta tulee liian imelää, kun tuo omena on jo marmeladina. Kiitti vinkistä, paan korvan taakse!
ap
noista marjoista puolukkaa, musta puolukka+omena on aina raikas yhdistelmä. Mutta jos tulee lapsille, saattaa olla liian kirpeää. Hedelmistä mä laittaisin banaania - se on aina hyvä täytekakussa ja sitä paitsi sillä on helppo tasoittaa mahdollisia epätasaisuuksia :-)
Ei tartte muuta täytettä!