"syytän" Melba sua mun hullaantumisesta
eihän niitä Röstrandin adventtilapsia ollut kuin muutama kpl jäljellä. Niitähän ei ollut yhtään jaettavassa kuvastossa, mä en ilman Melbaa olis tiennyt koko hommasta mitään.
Tänään sitten vaunujen kanssa menin ja sain itselleni 3, vika oli jo loppu. Ennen sulkemisaikaa soittelin kaikki Stockat loppu, tähtipäinen poika on joka paikasta loppu.
Just sellainen fiilis pakko saada se neljäskin, Arabiallakaan ei niitä ole, ainakaan tällä hetkellä.
No, kyllä kolmestakin saa kauniin sommitelman, neljäs olis ollut kiva, olis ollut koko sarja.
Eli kiitos vinkkaamisesta, kait...
Siis kiitos, mä tykkään niistä tosi paljon. Nyt vaan edelleen harmittaa se yks, joka puuttuu. Mietin harmittaako se yhden puuttuminen enemmän kuin se että mulla on niitä nyt yleensäkin 3.
Kommentit (2)
Lauri Tähkä esiintyy Vikarilla 05.11.
Mies ei ole ylläri, ylläri innostunut aiheesta yhtään, mutta minkäs tekee kun suostui heikkona hetkenä lähtemään.
Mennään vielä niin aikaisin, että joulua on, mutta kaikki joulukamat eivät ole myyty. Esim viime vuonna oltiin ehkä n 15.12 ja kaupoissa ei ollut kuin kalliita jouluroinia.
Ja kyllä ne kolmekin on tosi kiva kokonaisuus, just tarkastettu, jos vaikka tähtipäätä ei löytyiskään.
Otan syytöksen täysillä vastaan. Olen itse katsellut niitä vuosia Sokoksella, mutta en ostanut kun oli muka aina liian kalliita. Ja nyt kun oli kerralla riittävän halvalla, niin ostin kaikki. Joku nainen tuli sanomaan, että niitä ei enää yleensä kai tuoda edes Suomeen ja Ruotsin puolellakin maksavat kai usein jotain 55-65 euroa kappaleelta. Nyt sitten vaan huutista seuraamaan, että löytyykö tähtipääpoikaa joskus. Tai sit sun on mentävä vaan suosiolla Ruotsiin hakemaan se tähtipää. Oikeasti Tukholma on kyllä ihana kaupunki joulun alla. Viimeiksi kun oltiin pari vuotta sitten, niin oli kiva katsella NK:n jouluikkunaakin hyvä tovi.