Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemiallinen selitys Brad Pitt -fanitukselle

08.10.2009 |

[quote]

Ehkäisypilleri on muuttanut naisten miesmakua

...

Tuoreimman teorian mukaan syynä muutokseen on ehkäisypillerien sisältämä hormoni. E-pillereitä käyttävät naiset saavat kuukausittain annoksen estrogeeni- ja keltarauhashormonia, joka vaikuttaa muun muassa aivolisäkkeeseen. Hormoni on muokannut miesmakua niin, että babyface-miehet koetaan seksikkäämmiksi kuin lihaksikkaat kovikset.

...

Kun ovulaatiovaihe jää väliin ehkäisypillereitä käyttäviltä, nainen ei enää koe luonnollisia hormonivaihteluita. Tämän vuoksi kiitokuvapojat pyörivät yhä useamman naisen päiväunissa.

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2009100810388317_se.shtml

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kun en voi käsittää vaikka nyt Brat Pittin suosiota. En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.

2/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienileukaisten salaliitto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää kyllä Leonardi Di Caprion Titanic-suosion.

Vierailija
4/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa mitään mielenkiintoa, vaikka hormonaalista ehkäisyä käytänkin. Tykkään miehekkäämmistä miehistä, en pikkupojista

Vierailija
5/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää kyllä Leonardi Di Caprion Titanic-suosion.

Olen aina ihmetellyt mitä naiset näkee miehessä, joka on nelikymppisenäkin (joko se on?) ihan teinin oloinen, vaikka sillä on parta ja kaikki.

6/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika creepyä että mun miesmakua säädellään ulkopuoleltani.

Vierailija
7/7 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei pillerit eikä muutkaan hormonaaliset ehkäisyt käy, ja olen aina pitänyt Leonardo DiCapriosta ja suorastaan palvonut Michael Jacksonia pre-1990. Tämän selvempää babyface-obsessiota ei voi olla. Brad Pitt ei tosin ole iskenyt. Ja oma mies on kuin kirveellä veistetty, joten arvelen viehätyksen olevan jotain muutakin kuin seksuaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä