Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mihin lähtisitte lomalle?
07.10.2009 |
2 aikuista ja 3 lasta (9-14.v). Ehkä hiihtolomalla, ei minnekkään aurinkorannalle, mut ei pelkästään kaupunkiinkaan. Ja Eurooppa riittää.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyviä paikkoja on Alpeilla monessa maassa.
Tykkäisitteköhän Münchenistä? Siellä on mm. todella hieno tekniikan museo. Espanjan tai eteläisen Ranskan rannikko? Siellä olisi kaupunkielämää, hyvällä kelillä aurinkoa, mutta myös vuoristoon pääsee halutessaan. Barcelona, Nizza?