Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali rutiini, 1½ vuotiaana lääkärineuvola? Onko ollut?

Vierailija
07.10.2009 |

Meillä th totesi yhtäkkiä kesken 2v neuvolan että onko tyttö käyny lääkärineuvolassa, ei ollut. Kuulemma 1½ veenä ois pitäny käydä, nyt sitten sen määräsi.

Tuntuu kummalliselta unohdukselta terveydenhoitajan osalta..? En ole kuullu että kavereiden lapsetkaan olis käyny moisessa. Ja mistä itse olisin voinut asian tietää?

Onko teidän lapset käyneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosituksen mukaan lääkärin neuvola kuuluu olla 1,5 vuotiaana. Siitä seuraava on vasta 5 vuotiaana. Eli inhimillinen erehdys on tullut.

Vierailija
2/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"soitella sitten n. 1,5veenä neuvola-aikaa itse"..ei kyllä sanonut että onko se sitten lääkärineuvola, en tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava on sitten 4v

Vierailija
4/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin oliko tuo jokin "selitys" vain että lääkäri vois katsoa lasta, kun mulla vähän huolestuttaa naperon puhe ja ajattelin että jos se huolestutti th:ta kans. Vaikka on kyllä paljon sanoja muttei täysin selviä...

Tämmönen ressaaja.

Vierailija
5/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme viime viikolla 1v 7kk lääkärin neuvola. Kuunteli keuhot ja sydäntä, katsoi korvat ja kurkun. Niin ja katsoi tietty koko lapsen siinä samalla=)

Vierailija
6/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"soitella sitten n. 1,5veenä neuvola-aikaa itse"..ei kyllä sanonut että onko se sitten lääkärineuvola, en tiedä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi