Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvin tarjoilu juhlissa

Vierailija
07.10.2009 |

Ärsyttää muutamat asiat kahvin tarjoilussa, pitää vähän nipottaa:

- Katetaan se kakkulautanen sinne kahvikupin alle ja kaadetaan kuppi täyteen. Sitten se täysinäinen kuppi asetteineen nostetaan siihen viereen, mihin sen olisi voinut laittaa hyvin tyhjänäkin.

- Kun porukka juo kahvia vaikka olohuoneessa, mennään kaatamaan lisää kahvia, mutta ei tuoda maitoa/kermaa/sokeria. Sitten pitää lähteä hakemaan niitä sen täysinäisen kupin kanssa.

- Ja mitä ne on ne kauheat servetit jotka eivät ime mitään, ovat pieniä ja hajoavat kastuttuaan tauhkaksi!

Ärsyttäviä tapoja, mutta kun niin on tehty ennenkin, prkl!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muutamat asiat kahvin tarjoilussa, pitää vähän nipottaa: - Katetaan se kakkulautanen sinne kahvikupin alle ja kaadetaan kuppi täyteen. Sitten se täysinäinen kuppi asetteineen nostetaan siihen viereen, mihin sen olisi voinut laittaa hyvin tyhjänäkin. **Juu, mutta kun kattaus on nätimpi kun se pullalautanen on alla... Siksi!

- Kun porukka juo kahvia vaikka olohuoneessa, mennään kaatamaan lisää kahvia, mutta ei tuoda maitoa/kermaa/sokeria. Sitten pitää lähteä hakemaan niitä sen täysinäisen kupin kanssa. **Meidän juhlissa mä (emäntä) kiikutan sokerit ja maidot sinne, missä käyttäjätkin ovat

- Ja mitä ne on ne kauheat servetit jotka eivät ime mitään, ovat pieniä ja hajoavat kastuttuaan tauhkaksi! ** Totta, mutta kun vaihtoehto on sitten se paksumpi, mitä ei saa nätisti mitenkään aseteltua juhlissa!!

Ärsyttäviä tapoja, mutta kun niin on tehty ennenkin, prkl!!

Ja mun mielestä yliärsyttävää on se, että noutopöydässä jotkut laittaa kahvit ensin otettavaksi ja sitten vasta syötävät... Jos menet kattauksen mukaan, kahvit läikkyy ja jäähtyy. Jos meinaat että otat kahvin viimeiseksi, on se taas etikettimoka kattausta kohtaan.

Itse katan kahvin viimeiseksi otettavaksi, mutta silti löytyy yllättävän paljon sitten vastakarvaan menijöitä, jotka sotkee koko systeemin...

*huoh* vaikeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla