Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaisko tää neljäs yrityskierto tuoda toivotun tuloksen eli raskauden?

Vierailija
07.10.2009 |

Olisi kyllä niin hienoa! Ei jotenkaan jaksa edes toivoa vaikka sitä eniten haluankin. Nyt olen yrittänyt keskittyä liikuntaan, työhön ja muuhun normaaliin elämään..

Ovis olis vaan lähipäivinä ja taas kerran on se kyllä käytetty hyödyksi. En vaan ymmärrä, että jossei tästäkään kierrosta tärppää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, oli ihan pakko.

Nimimerkillä 8v. lapsettomuushoitoja

Vierailija
2/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos olette yrittäneet alle vuoden ajan. Tietysti sitä on ihan malttamaton;). Vuoden yrityksen jälkeen kannattaa kyllä mennä tutkimuksiin pikimmiten. Julkisella puolella, kun on vielä ne jonot. Mutta iloa yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pudotellaan välillä vähän maanpinnalle!

Kiitos sinulle!

Nimimerkillä yk noin 40

Vierailija
4/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin ilman ehkäisyö kolme vuotta reilu vuosi sitten kävin lapsettumuus klinikalla missä sanottiin että mun kohdalla raskaaksi tuleminen ilman hoitoja olis todella ihme joten heitin kirveen kaivoon ja ajattelin et ehkä sit joskus meen hoitoihin mut en vielä. Lopetin kaikki nuo laskemiset ajat sitten koska ne oli omalla kohdallani mahdottomia. Jotenkin kevään aikana kaikki nuo paineet laski jos joku kysyi et millonkas teille lapsia niin sanoin et en usko et koskaan kaikki kahto naama pitkällään mut tunsin itseni vapautuneeksi kun sain sen sanottua mut sit kävi niin et tulin raskaaksi enkä millään ollut uskoa sitä hyvä jos vieläkään olen nyt viikolla 20 ja vauva potkii jo kovasti mut tarvi mun varata aika yksityiseltä rakenne ultraan et nään vauvan kun se tuntuu niin uskomattomalta. Mutta kannattaa ottaa asian kanssa ihan rennosti siihen voi mennä aikaa eikä asia ole niin että lapsia hankitaan vaan niitä saadaan kaverillani meni siihen neljä vuotta. Onnea jatkoon!!

Vierailija
5/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää vertailla yrityskertoja. Jokaisella joka lasta yrittää on silti varmasti sama hinku äidiksi ja perheen tuloon. Ei kaikilla onneksi tarvitse olla kokemuksia pitkistä lapsettomuushoidoista. Nimimerkillä 5 vuotta lapsettomusshoitoja ennen kuin tärppäsi

Vierailija
6/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että teitä pidempäänkin yrittäneitä ei olisi... Tämä nyt vain on jokaisen henkilökohtainen "ongelma" ja asia. Ei mäkään mene naureskelemaan, että mullapa on vielä vähemmän rahaa kuin sulla.. tai vielä kipeämpi selkä kuin sulla. On sitä ja tätä.

Kunhan nyt vain sanoin toiveeni ääneen tänne, en tarkoittanut pahalla ketään kohtaan.

ap

Vierailija
7/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetty 7 vuotta ja keväällä vasta tärppäsi.

joillaki tarvii vaan unohtaa yrittäminen.

itse en käyttänyt ehkäisyä ollenkaan tuona aikana ja ei ollut tärpännyt ennen tätä hetkeä.

kyllä unohtu välillä ja toivo hiipu monesti, mut nyt ku vähiten edes ajattelin asiaa niin johan :)

Vierailija
8/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pudotellaan välillä vähän maanpinnalle!

Kiitos sinulle!

Nimimerkillä yk noin 40

Vierailija
9/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä itketään jo pahimmillaan kahdenkin yrityskerran jälkeen. Ja kaiken lisäksi täällä on paljon niitä, jotka joka kerta ekalla kerralla tärpänneinä kuvittelevat sen johtuvat omasta erinomaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi