Kuinka paksuilla säärillä voi pitää minihametta?
Rakastaisin mekkoja ja hameita, mutta kaikki ovat armottoman lyhyitä! Mielestäni reiteni ovat kamalan paksut, ja vaikka olen laihtunutkin, juossut ja treenannut, ne ei ole sutjakammiksi muuttuneet. Muu kroppa on, no ei laiha, mutta ei hirmu lihavakaan. Lantio on aika leveä, mutta vatsa litteä. Millaisia hameentapaisia voisin pitää?
Kommentit (9)
niin hyvältä näyttää lyhyempikin mekko.
reisistä, ei siis mikään tiukka trikootuubi. Pituus hiukan polvien yläpuolelle tai just polviin. Pahalta näyttää, jos hameen helma loppuu juuri paksuimpaan kohtaan. Kengillä voi myös vaikuttaa lookiin; älä ainakaan pikku balleriinoja laita tai nilkkureita.
kauniit sukkikset alle, niitä on vaikka mitä kauniita raitasukkiksia. Ne hoikentaa ja kaunis hymy niin hyvä tulee.
Jos sun mielestä sulle sopii hame, sitten pidät semmosta. Kyllä ihmisen naama kertoo onko hän tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja vaatetukseensa.
minusta on kamalimman näköistä, kun oikein rimppakinttu, jolla reisien väliin mahtuis kaksi lisää, pitää minihametta...västäräkiksi kutsuisin. Mieluummin täyteläiset reidet!
Itselläni on suht ok paksuiset sääret mutta armottoman kierot :( Minkäs teet, ei auta treenaus tähän ongelmaan. Olen koko ikäni niistä kärsinyt ja vieläkään en pidä mielelläni lyhyitä hameita tai shortseja. Nytkin olisi kaupoissa tosi kivoja polvipituisia hameita...
kivat pitkävartiset saappaat mutta jokakerta törmään samaan ongelmaan eli mulla on liian paksut reidet. En löydä sopivia.
siks pidänkin nilkkureita aina.
Viime vuonna löysin Gaborin saappaat xl-varrella ja menee minullekin ja on jopa hiukan liian isot.
t. toinen tosi paksupohje
Viime vuonna löysin Gaborin saappaat xl-varrella ja menee minullekin ja on jopa hiukan liian isot.
t. toinen tosi paksupohje
Itselläni ei ole niiin paksut pohkeet, mutta nilkat ovat lyhyet. Eli pohkeen paksu kohta alkaa aika alhaalta. Tämän vuoksi minun on todella vaikeaa löytää sopivia saappaita. Palmrothilta olen kuitenkin sellaisia löytänyt ja tosiaan heillä on vielä näitä erikoisleveitä varsia.
Jalkani ovat mitä ovat - ei auta treeanaus tms.
) :
niin ei kai sillä paksuudella väliä ole, paksut on minullakin ja minähän näyttelen niitä juuri kuinka haluan =)