Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivat-merkkinen/vastaava talvi kypärähattu 22e!!

Vierailija
07.10.2009 |

Mä olin aika järkyttynyt että maksaako ne oikeesti noin paljon.

En ostanut vielä mutta yritän etsiä vauvalle 1v vaaleanpunaista hattua koska sopii hanskojen kanssa yhteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alekorista löytyy keväällä parilla eurolla. Hamstraan niitä silloin.

Vierailija
2/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat myös laadultansa aika hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä hyviä, olen ollut todella tyytyväinen. Hinta vain kirpaisee.

Vierailija
4/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan 5e

no ei ollut kivat merkkinen, mutta joku muu ja ihan hyvin on pelittänyt

Vierailija
5/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei auta kuin pulitta ennen kuin loppuvat. hohhoi.

Vierailija
6/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bongailen noita tavaratalojen tarjouskoreista. Vielä vähän aikaa sitten esim. Sokoksella oli tarjouskorissa suht paljon hattuja.

Vierailija
7/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vuotiaan hattu tuskin on kovin paljoa pesty ja venytetty, eli niitä löytyy kirpputoreilta hyviä, paljon ja halvalla.

Noita kauppojen halpismalleja (lindex,seppälä ym) kyllä välttelisin koska ne ei istu noin pienen päähän hyvin vaan aina valuu ja korvat paistaa :(

Kyllähän lastenvaatteissa on valmistajilla ja kauppiailla kunnon katteet, kannattaa tosiaan aina ostaa etukäteen alesta kaikki.

Vierailija
8/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn maksamaan sen 22e mutta tuntuu hullulta pulittaa noin paljon. Ei kai se auta muu kuin ostaa.

Vertasin vaan kun ostin isommille pojille pipot stadiumista 7,90e eli hiukan eri luokkaa mutta jospa ne kypärähattu on sitten hyviä..

ap

Vierailija
9/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaulakin pysyy lämpimänä. ei me oikastaan muun merkkisiä edes osteta kuin kivat, mutta alesta.

Vierailija
10/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaulakin pysyy lämpimänä. ei me oikastaan muun merkkisiä edes osteta kuin kivat, mutta alesta.

Olen muuten aika pihi lapsen vaatteissa, mutta noi olen todennut niin hyviksi, että olen valmis maksamaan enemmänkin. Joskus kaivan huutonetistäkin. Hyvin istuva lakki on tosi hyvä olla.

Vierailija
11/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn maksamaan sen 22e mutta tuntuu hullulta pulittaa noin paljon. Ei kai se auta muu kuin ostaa. Vertasin vaan kun ostin isommille pojille pipot stadiumista 7,90e eli hiukan eri luokkaa mutta jospa ne kypärähattu on sitten hyviä.. ap

Ticket to Heavenin kypärähattu maksaa noin 35 €, joten periaatteessa Kivat-kypärähatun 22 € hinta onkin halpa ;)

Vierailija
12/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nuo koot menee niissä?

jos sattuu että ei ole vauvaa mukana sovittamassa. Tosi harvoin yleensäkkään mukana. Mies yleensä jää lasten kanssa kotia kun kauppaan lähden.

Vierailija
13/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

putoavat lapsen silmille ja raukat joutuvat sitten kulkemaan pää takakenossa että näkisivät eteensä. Mikset ostaisi ohuemmasta kankaasta olevaa kypärämyssyä, on edullisempikin, ja siihen joku kiva pipo päälle; pipo pysyy paremmin paikoillaankin kun on puuvillainen kypärämyssy alla.

Vierailija
14/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vauvalle (ei mene enää meijän 8kk lapselle)

1 1-2 v. lapselle.

Eli kannattais varmaan ottaa vauva mukaan että näät sopiiko kun riippuu pään koosta.

Vierailija
15/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille sopivat hyvin ja pysyvät napakasti paikoillaan.

Kivat-kypärähatuthan on ihan omituisen muotoisia, putoavat lapsen silmille ja raukat joutuvat sitten kulkemaan pää takakenossa että näkisivät eteensä. Mikset ostaisi ohuemmasta kankaasta olevaa kypärämyssyä, on edullisempikin, ja siihen joku kiva pipo päälle; pipo pysyy paremmin paikoillaankin kun on puuvillainen kypärämyssy alla.

Vierailija
16/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

putoavat lapsen silmille ja raukat joutuvat sitten kulkemaan pää takakenossa että näkisivät eteensä. Mikset ostaisi ohuemmasta kankaasta olevaa kypärämyssyä, on edullisempikin, ja siihen joku kiva pipo päälle; pipo pysyy paremmin paikoillaankin kun on puuvillainen kypärämyssy alla.

Vierailija
17/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten päihin ovat sopineet tosi hyvin eivätkä ole valuneet silmille. Tietty lakin pitää olla sopivan kokoinen, liian isohan luonnollisesti valahtaa aina silmille...

Vierailija
18/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvin päässä. Riippunee pään muodosta. Lipallisten lakkien lippa tosin tulee hieman liian alas, mutta ei pahasti.

Koot ovat kuten aiempi mainitsikin. Meillä 0-koko menee vielä 8 kk ikäiselle, mutta ei kauaa.

Vierailija
19/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikeankokoiset pipot niin johan pysyvät päässä kunnolla. Liian iso pääsee pyörimään ja muutenkin liikkumaan. Kivat pipot on mun mielestä parhaimman mallisia. Meillä on ollut myös Reiman vastaavat, mut ne ei istuneet niin hyvin kuin Kivat. Meillä tuo koko on osunut aina iän mukaan kohdilleen, mut jos on oikeasti isokokoinen pää, niin varminta on sovittaa.

Vierailija
20/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kypärä oli jo liian pieni, eli lapsi valitti sen kiristävän ikävästi.