Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän toi ex-miesystävä

Vierailija
06.10.2009 |

Pyysi mua ottamaan hänelle lainan pankista, tai siis lähinnä pyysi mua ostelemaan itselleen mun luottokortilla juttuja, 600€ arvosta. Sanoin etten voi koska en mitenkään pysty maksamaan tommosta summaa takaisin. Mies lupasi että tottakai hän maksaa ton laskun mun puolesta, kunhan saa palkan. Nyt hän on sitten "unohtanut" koko jutun, väittää että kyseinen sopimus on vain mun mielikuvituksen tuotetta. Että mä kuulemma itse HALUSIN tuhlata rahani häneen.

Juu ja kaiken lisäksi tää mies haluisi mut takaisin, ja kuulemma rakastaa. Tosi kivasti osoittaa rakkautensa, ja tosi kiva oiskin tollasen kanssa suunnitella yhteistä taloudenpitoa, kun ei voi ees raha-asioissa luottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin opit tästä jotain? Ota vielä puheeksi tuo takaisinmaksu ja jos ei maksa niin välit totaalisen poikki. Älä tuhlaa energiaasi tuollaiseen shittiin. Katso eteenpäin! Voin oikein luvata, että siellä edessäpäin on ihana elämä ja uudet kujeet.

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Uskoitko tosissaan, et maksaa sulle takasin??? Kuin jotkut naiset (ja miehet) on niin hemmetin sinisilmäisiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän