Lue keskustelun säännöt.
Ja sitten ei tuu lämmintä vettä.....
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mihin tarvitaan lämmintä vettä? Ei mihinkään
vitsi kova jätkä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaivokselassa toimii kyllä normaalisti.
lämmöt pois koko Vantaalta kuutisen tuntia.
Putkirikko Länsi-Vantaalla...