Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän unelmahäät!

Vierailija
06.10.2009 |

Millaiset on teidän unelmahäänne ja hääpukunne?

Millä haluatte lähteä hääpaikasta ja minne haluaisitte häämatkalle?

Onko normaalit häät vai jotain ihan muuta? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ikinä, mutta kun täällä kyselee, meidän tapa on kai sitten tyhmä. Valitettavasti näin on, mutta saanpahan ihanan miehen.

Vierailija
2/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin on meidän 'piireissä' tapana - akateeminen maailma (ei kaupallinen)

Vierailija
4/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meodän mökin lähellä olevan järven rannalla ja siinä sijaitsevassa pienessä ihanassa pirtissä.. Syksyhäät on oli aina mun haave, ihana ruska ja niin pois päin.. Puku olisi ollut aika simppeli joka tapauksessa, ei mikään "prinsessaröyhelö" Ehkä hieman viininpunaista (lempivärini) seassa.. Ja lapset olisi ollu ihanissa puvuissa yms.morsiusneitoina... Eli normaalit simppelit häät...

Ei siinä ihan noin käynyt, jouduin tyytymään ihan täällä pk-sudulla naimisiin menemään, mutta sain sentään syyshäät ja meillä on kohta hääpäivä, puku oli simppeli, ei ihan niinkuin olisin halunnut.. Hääpaikasta lähdettiin ihan kivalla vanhalla jenkillä,se oli ihan jees, muuta morsiusneitoina olivat kaksi kaveriani, ei lapsia.. Olin 17 naimisiin mennessäni ja sillä tielä edelleen..

Vierailija
5/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois unelmahäät sellaiset et pienellä porukalla juhlittais karaoken ja muiden hullutusten kera. ei todellakaan mitään typerää prinsessa päivää hääpukuineen ja typerine juhlineen vaan kunnon hullut bileet pienehköllä porukalla. häämatkoja ei tarvita.

Vierailija
6/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois unelmahäät sellaiset et pienellä porukalla juhlittais karaoken ja muiden hullutusten kera. ei todellakaan mitään typerää prinsessa päivää hääpukuineen ja typerine juhlineen vaan kunnon hullut bileet pienehköllä porukalla. häämatkoja ei tarvita.

ei tod. mitään kirkkovihkimisiä vaan maistraatissa ensin ja sitten biletysjuhlat, ei mitään teennäistä paskaa.

Vierailija
7/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista häistä on 10 vuotta aikaa. Mukavat juhlat oli ja pukukin oli silloinen unelmani. Jos nyt menisin naimisiin, tekisin homman hieman toisin.

Pukua ja kampausta en ole miettinyt, mutta vieraiden määrää karsisin. Vain omat vanhemmat ja sisarukset sekä just tasan ne ihmiset, joita ME haluamme kutsua. Vieraiden määrä voisi olla noin 50 henkilön luokkaa, ei 170, niin kuin silloin ennen oli.

Vihkiminen kirkossa. Kaikille hyvää ruokaa ja juomaa (kohtuudella). Lahjoja saa tuoda, jos haluaa. Häämatka jonnekin kauas ihan kahdestaan.

Vierailija
8/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos joku haluaa antaa lahjan, niin paras lahja on antaa suunnitellut häälahjarahat hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
9/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin on meidän 'piireissä' tapana - akateeminen maailma (ei kaupallinen)

Vierailija
10/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä unelmia olla..

itse haluaisin mennä naimisiin jossain kaukana ulkomailla meren rannalla..

häämekkoni olisi lyhyt, avoselkä ja jotain haaleaa vaaleanpunaista ei räikeää eikä ihan valkoinen..

tiara päässä ei huntua ja ihan hevosella siitä paikasta haluaisin lähteä liitämään..

mutta ainahan näitä unelmia saa olla

Vierailija
11/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tod. mitään kirkkovihkimisiä vaan maistraatissa ensin ja sitten biletysjuhlat, ei mitään teennäistä paskaa.

Meillä kirkkohäät ja kahvit vieraille. Mua ei ainakaan kiinnosta nähdä kaikenmaailman pallinaamoja kaljalasi kourassa.

Vierailija
12/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kirkkohäät ja kahvit vieraille. Mua ei ainakaan kiinnosta nähdä kaikenmaailman pallinaamoja kaljalasi kourassa.

teennäistä pitää kirkkohäät ja sit istutaan jossain kalseassa juhlatilassa 200 muun kanssa ja väkisin koitetaan keksiä juttua.. viinaa ei ole tarjolla, ruoan kanssa vettä ja kotikaljaa, typerät leikit yms. voi jestas mitä touhua.

ja mä en ainakaan yhtäkään pallinaamaa kutsuis.

Vierailija
13/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käräjäoikeudessa saa ihan yhtä hyvin siviilivihkimisen kuin maistraatissakin. Helsingissä tilat ovat jopa hienommat käriksessä (kaksi erillistä vihkihuonetta siellä yläkerrassa) kuin Albertinkadun bunkkerimaisessa maistraatissa.

Suosittelen!

Tämä oli aivan off topic...

Mutta mun unelmahäät oli toissavuonna. Pienesti ja intiimisti vihkiminen käräjäoikeudessa. Ja sitten pienet, mutta aivan ihanat juhlat yhden ravintolan kabinetissa noin 20 hengelle.

Vierailija
14/14 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tekemistä täytyisi siellä keksiä??

kyllähän mitä ite oon häissä käyny niin siellä ollu koko päivän ohjelmaa ja hyvää sellasta.

ei siellä napotettu sormet ristissä hiljaa.

sä tietty oot vissiin ollu hieman erilaisissa häissä sitten :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä