alotin pillerit ja halut katosi:(
Kommentit (4)
Niitä pillereitä hirvittävän monella eri valmistajalla. Jos nykyiset vie halut vaihda pillereitä.
Meillä vaimo tuli ekoista pillereistä hermoherkäks... Se EI OLLUT HAUSKAA
Oliskohan sopivat pillerit löytyny viidennellä tai kuudennella yrittämällä....
eikä ikinä enää pillereitä mulle. Aloitin syömään niitä 17-vuotiaana joten niiden kanssa tuli kasvettua. En nyt ihan haluton nuori nainen ollut, mutta kun lopetin ne 24-vuotiaana niin whuuush, se tunne kun halut tuli rymisten... Oli aika huumaava tunne, olo oli varmaan kuin äijillä eikä paljon muuta ajatellut kuin seksiä, kierron sopivina päivinä (kestää mulla itse asiassa varmaan sen 2 viikkoa kuusta :D )... Muina sitten vähän rauhallisempaa, muttei halutonta.
Nyt ollut 7 vuotta ilman ja hormonit hyrrää aina vaan hurjemmin. Ikinä enää en tätä tunnetta taltuttaisi jollain pillereillä enkä toisaalta kierukkaakaan halua, mieluiten kumilla tai kokonaan ilman (ei se toinen raskauskaan olisi ihan kamalaa).
onko muilla ollut samaa?
Minun vaimoni käytti Ovanon pillereitä, mutta luonne muuttui ihan hirveäksi , haukkui minua tyhjästä ja itki jatkuvasti. Seksi loppui kokonaan muutamaksi kuukaudeksi, ennenkuin heitin pillerit uuniin. Vein vaimoni kynelle ja vaadin pillereiden vaihtoa ja ne vaihtoivat Trikvilar pillereiksi, ne olivat paremmin käypäsiä, mutta seksihalukkuus jäi sille tielleen. Tästä on jo aikaa 30 vuotta.
Söi 7 vuotta Meliane pillereitä ja halut hiipui ensimmäisinä vuosina aika pahasti. Halut palasi kun alettiin tekemään lasta. Jälkeenpäin vituttaa, että ei ollut himokasta naista suhteemme parhaimpina vuosina :(
Lopeta ajoissa ja laita vaikka hormonikierukka. Se ei ole tappanut haluja. Parashan on tietysti kortsu halujen kannalta, mutta hankala.