Mikä sua vituttaa tänään?
Mua on vituttanut tänään koko helkkarin päivän (menkat alkamassa parin päivän sisään).
-Olin kirjastossa sen aikaa, kun 4v esikoinen oli muskarissa ja 2v kuopus nukkui rattaissa päikkärit, niin kuin joka maanantai. Lainasin pari kirjaa ja istuin lukemaan yhtä kirjaa, kun viereen tuli yks älykääpiö, joka ryki, köhi ja yski KOKO ajan. Meinasin sanoa, että painu nyt hitto muualle röhimään siitä ja älä yski niitä basilleja toisten päälle! Tuota jatkui siis 40 minuuttia!
-Käytiin muskarin jälkeen leikkipuistossa vähän aikaa leikkimässä ja koko sen ajan, mitä oltiin tuolla (40 minuuttia), joku rakki räksytti kaupan tai kirjaston pihalla. Ärsyttävääääääää.
-Ulkona on vitun kylmä ilma, tuulee kuin pohjoisnavalla.
-Ebay on ollut pari päivää juntturassa, toimii helvetin hitaaaaaasti, sivut kyllä aukeaa nopeasti ja haku tuottaa nopeasti tulosta, mutta kun klikkaa jotain kohdetta, junttaaminen alkaa. Sama juttu, jos klikkaa kohteesta pois. Kirjaston koneella ebay kyllä toimi, kun kokeilin tänään. Tuon takia olen menettänyt nyt 4 kohdetta ja nuo kohteet ovat olleet sellaisia, mitä olen etsinyt viimeisen kuukauden ajan ja niitä on myynnissä n. kerran kaks vuodessa-parissa (keräilyharvinaisuuksia). Tein huudon, mutta joku kortti viime hetkellä.
-Lauantainen Selviytyjät jakso ei mennyt nauhalle, nauhalta löytyi pelkkää lumisadetta, kun kanava oli väärä (kiitos meidän rakkaan koiran, joka oli taas mennyt makaamaan johdon päälle ja johto oli irronnut seinästä. Äitini oli sitten laittanut oikean kellonajan, mutta unohtanut laittaa väärän kanavan laitteeseen eikä viitsinyt mainita asiasta). Ei siinä mitään, mutta meillä on kaikki Selviytyjät jaksot nauhalla.
-Koiralla on juoksut ja veritippoja on kaikkialla. Ja tuo piski EI suostu pitämään juoksupöksyjä vaan saa ne aina pois (kaikki kikkakolmoset on kokeiltu, ei auta).
-Toinen katti mouruaa kuin hourupää, haluaa parvekkeelle, kun sen päästää sinne ja laittaa oven kiinni, mouruaminen alkaa uudestaan. Ja kun se tulee sisälle ja sulkee oven sen nenän edestä, mouruaminen alkaa taas.
Kommentit (27)
tuleva talvi ja paska kelit ituttaa ihan sairaasti. Tekis vain mieli nukkua ja nukkua lämpimän peiton alla.
mut laitan nyt vaikka, että ketttumaisen kova tuuli ja juuri kampaajalla käyneenä kampaus meni vituralleen...
Itseäni ärsyttää tuo mein koira. Se päästelee sellaisia hajupommeja, että melkein pitää olla naamari päällä, ettei tipahtais. Ja kun sen pitää olla tässä meidän vieressä olkkarissa... :I Joopa joo.
päähän se miten surkeasti U2-lippujen myynti sujui Lippupisteelta. Todellinen pohjanoteeraus! Sain varmasti ryppyjä, harmaita hiuksia ja alkavan vatsahaavan kun koko aamu meni klikkaillessa siellä lippujen nettikaupassa. AAARGH!
syytä. mut okei, söin äsken just pari tosi suolaista sämpylää ja nyt sydän hakkaa ihan älyttömästi ja tulee rytmäreitä. ei ois pitäny syödä. vituttaa.
kun tilasin pimentävät verhot makkariin. Ihanat limenvihreät. Mutta niitä oli vain yksi pituus 240cm, meidän huonekorkeus on varmaan joku 220, verhot makaa lattialla ku ei oo konetta milla lyhentää enkä osaiskaa.
Taidan laittaa ne silti, se ketä haittaa et 20cm on lattialla ni lyhentäkööt!
Lapset on hereillä vieläkin ja aamulla pitäis saada ne ennen klo 7 ylös. Ihan kiva kun pyynnöistä huolimatta antavat nukkua pk:ssa päiväunet.
kun tilasin pimentävät verhot makkariin. Ihanat limenvihreät. Mutta niitä oli vain yksi pituus 240cm, meidän huonekorkeus on varmaan joku 220, verhot makaa lattialla ku ei oo konetta milla lyhentää enkä osaiskaa.
Taidan laittaa ne silti, se ketä haittaa et 20cm on lattialla ni lyhentäkööt!
Nitojalla? Hakaneuloilla? Jeesusteipillä?
Ei oo hänellä ajan tajuu. Mankuu, ei ymmärrä puhetta jne. Tänään otti kyllä niin yli. Mut onneks nyt nukkuu ja on niin suloisen näköinen. Jos huominen menis paremmin.
V******aa se, että ukko on reissussa ja ei oo mielikuvituksella rajaa, mitä se siellä nykyään puuhaa. V***u, ja mä täällä sen kersoja kasvatan s***na kotona. V***U mäkin hommaan ittelleni työn missä saa luuhata reissussa, nukkua hotellissa heräämättä vauvan huutoon joka v***n yö monta kertaa. Jääköön se kotiin ****tana välillä.
jolla voi "liimata" reunaa ylöspäin siis niinku ompelis. silitysraudalla kuumennetaan. kätsä.
kun tilasin pimentävät verhot makkariin. Ihanat limenvihreät. Mutta niitä oli vain yksi pituus 240cm, meidän huonekorkeus on varmaan joku 220, verhot makaa lattialla ku ei oo konetta milla lyhentää enkä osaiskaa. Taidan laittaa ne silti, se ketä haittaa et 20cm on lattialla ni lyhentäkööt!
-Vituttaa kun itse saisi kaikki asiat hoitaa että ne tulisi hoidettua...aaargh
-Vituttaa noi meidän naapurit,menen niitä piiloon kun näen niiden liikkuvan pihalla.
-Vituttaa toi meidän kissa välillä kun pitää jaloissa pyöriä koko ajan,siis ihan koko ajan tiellä eikä ymmärrä väistää (kas kummaa).
-Vituttaa kun perjantaina tulee poissaolo koulusta muuton takia,en tahtoisi jäädä jälkeen.
-Vituttaa kun ei ole rahaa ostaa lapsille kunnon talvivaatteita (reimat yms) vaan pitää tyytyä ns.halpikseen
-Vituttaa kun tiedän että aamulla saan taas tapella auton kanssa,ei aamuisin tykkää lähteä käyntiin.
-Vituttaa huomenna soittaa ulosottoon ja pyytää TAAS lisää maksuaikaa laskuihin kun muutto syö viimeisetkin rahat.
-Vituttaa kun naama kukkii kuin milläkin teinillä eikä siihen autaa mikään,ei siis mikään.
tässä nyt ens alkuun,enempää en uskalla miettiäkään ettei naama irtoa vitutuksesta
vituttaa ton miehen olemassa olo.
Tänään kaiken vitutuksen alku oli se, että jouduin käyttään lapsen terveysasemalla (mä en käy siellä koskaan) ja lääkäri oli 15 minuuttia myöhässä, koska oli selkeästi ollut jossain koulutuksesta/lahjontatilaisuudessa. Helvetti en mäkään voi mun ammatissa olla jatkuvasti myöhässä.
vituttaa kun sain taas selville että mies on pelanut nettipokeria (on peliriippuvainen ja taas muutam akuukausi menikin jo ihan hyvin).
Vituttaa kun palkattu ammattimies on tehnyt niin paskaa jälkeä meidän työmaalla että pakko varmaan tehdä uusiksi.
Vituttaa kun lapsenvahdiksi lupautunut peruikin syystä että ei huvita.
Siinä nyt pahimmat tältä päivältä.
että palasin eilen espanjan helteistä tänne palelemaan perse huurussa. Vuoden ainoa lomaviikko taas kerran takana.
-Kaupassa yksi n. 8-9v tenava kiljui äidilleen koko ajan, jos äiti erehtyi menemään "piiloon" toiseen hyllyväliin ja mankui ja kitisi joka asiasta KOVAAN ääneen.