Mä oon kahden vaiheilla työpaikan suhteen
Olin haastattelussa, meni hyvin. Pääsin 2. kierrokselle, meitä on enää 3. Olen aika vahvoilla, olen aavistavinani että olen ykkössuosikki nyt.
Mä en oo enää varma, haluanko sen paikan. Hyvä palkka, kiva talo, kohtuullinen matka kotoa.
Mutta itseäni epäilyttää se, että työtehtäviin kuului 2 erillistä isoa vastuualuetta, joista kummatkin olisivat jonkun ihan kokopäivätyö.
Täytyy vaan toivoa, että jos tuun valituksi, tajuavat sen itsekin, sinne saadaan jossain vaiheessa enemmän väkeä tai sain väärän vaikutelman. Muuten kumpikin työtehtävä jää vähän liian vähälle ajalle tai ylityötunteja tulee aivan valtavasti.
Kyseessä on siis uusi tehtävä, kukaan ei ole lähtenyt/lähtemässä pois tms. Olen kerran ollut samassa tilanteessa ja läksin, kun piti olla liian monena. Ja silloin ei ollut lapsia päiväkodissa, ja nekin pitäisi jonkun hakea.
Miehellä myös vaativa työ, johon liittyy silloin tällöin matkustamista. Ei mummoja auttamassa...
Kommentit (5)
Kokeilet millaista on, jos ei ole sun juttu, etsit uutta ja lähdet pois. Simppeliä? No ei kyllä aina ole, tiedän.
siitä vasta loppui haku ja työ alkaa vasta tammikuussa. Pidempi työmatka (alle tunti silti, pk-seudulla se on kohtuullista). Myös vakkarityö. Mutta se olisi selkeämpi työnkuva, saa keskittyä omaan juttuun eikä tarvi tehdän kahden työtä yhden työajalla ja palkalla.
Mun on kuitenkin otettava tuo paikka, mikäli saan sen. Voihan olla että olen väärässäkin, eikä se niin mahdoton paikka olekaan. Etukäteen mielikuvani oli tosi myönteinen siitä talosta. Haastattelusta tajusin että oikeasti tässä on 2 ihmisen työ...
ap
Kokeilet millaista on, jos ei ole sun juttu, etsit uutta ja lähdet pois. Simppeliä? No ei kyllä aina ole, tiedän.
ettet joudu korvauksetta tekemään valtavia ylituntimääriä jne. Sillä on lyhyet jäljet, uuvut siihen äkkiä.
Jos ei oo ihan pakko mennä, kysy 2. haastattelussa mitä itse ajattelevat työmäärästä, ja kuinka paljon työajasta on tarkoitus panostaa hommaan a ja kuinka paljon hommaan b.
Pääset aina pois, jos todella on niin että teet 2 hommat yhdellä palkalla ja päivät ovat liian pitkät.
Työstä pääsee paremmin uuteen työhön, ja saat palkkaakin sen ajan. Ja voihan olla, että huomaavat itsekin, että se ei toimi.
Mun olis siis pakko ottaa se, jos saan. Nimittäin nyt päällä oleva pätkätyöni päättyy kuun lopussa ja tuo on vakkari-duuni, omalta alaltani.