Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v ja usein päänsärky, muilla?

Vierailija
05.10.2009 |

Isovelillä oli usein kans, hän nyt 17v eikä enää ole niin usein. Silloin käytiin silmälekurilla ja tavis lekurilla, nyt sama juttu. Ei löydy syytä, muuta kun liian vähän unta (mun mielipide). Jos nukkumaan vasta 23:30-24 ja herätys ennen 7 se on liian vähän. Onko muilla tämä vaiva? On niin rasittavaa kun jatkuvasti valitetaan että on sitä tai tätä (usein pää kipeä) ja haluaa olla kotona. Pelaa jalkapalloakin ja on töissä x viikossa. Uskon kans että on liikaa ylipäätänsä elämässä, aina menossa jonnekin tai tulossa jostain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä unta tuossa tosiaankaan tarpeeksi tule.

Onko muuten liian paljon tietokoneella tai tv-ruudun ääressä?

Myös ruokailurytmi pitää saada kuntoon, eli riittävä aamupala ja välipalat, ja se että oikeasti söisi sen aamupalan.

Meillä pojalla (nyt 17 v) on ollut jo kymmenkunta vuotta migreeniä, mutta hänellä on selkeästi migreeni oksenteluineen kaikkineen. Nykyään kohtauksia on selkeästi harvemmin, kun osaa itse hoitaa itsensa, ts. pitää huolta riittävästä yöunesta, välipaloista ja pitää tietokoneilussa taukoja.

Koittakaa saada elämänrytmi kuntoon. En sallisi poissaoloja päänsäryn takia, ennenkuin itse pitää muuten huolta itsestään.

Vierailija
2/3 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle hommattiin parempi patja ja tyyny. Päänsäryt loppu melkeinpä siihen. Jos nukuin liian vähän ja päivät oli muutenkin tupattu liian täyteen toimintaa päänsärky alko kärkkymään nurkan takana. Ja kun muistaa ulkoilla riittävästi ni sekin parantaa unenlaatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asennossa katsoo telkkaria, patjan ja tyynyn kunto, liikunnan määrä, ryhti jne

Kaikki vaikuttvat selän ja niskahartia -seudun lihasten hyvinvointiin. Mitä huonommin ne voivat sitä enemmän ne aiheuttavat ongelmia.

Päänsäryt ovat yksi ongelma, seuraavaksi alkaa sormien puutuilu, huimaukset, pahoinvointi jne.

Kehosta on pidettävä hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi