Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeitä tapahtuu :)

Vierailija
05.10.2009 |

Minä olen se joka valittelin että tapailemani mies ei yllätä minua pienillä lahjoilla tms. vaikka itse hänelle niitä ostelenkin tai neulon. Juuri sain ihanan viestin työmatkalta että "Ihailen sua yli kaiken ja on ihanaa kun huolehdit itsestäsi; vaikka ostin sinulle suklaata tuliaisiksi ;)"

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihailen sua yli kaiken ja on ihanaa kun huolehdit itsestäsi; vaikka ostin sinulle suklaata tuliaisiksi ;)"

Vierailija
2/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisit ehkä vähän laihduttaa. Tuo suklaa on sitten alibi miehelle, jos ääneen epäilet, että oliko tuo joku vihjaus. Mies siihen, että ei tietenkään, ostinhan suklaatakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän jaksaa aina ihailla vartaloani ja sitä että katson mitä syön (hyvin harvoin karkkia, pullaa ym. en ollenkaan jne) ja pidän huolta itsestäni mm. lenkkeilemällä (osallistuin muutama vko sitten mm. Finladia marathoniin) :)

ap

Vierailija
4/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mies "jaksaa aina ihailla vartaloasi ja sitä että katsot mitä syöt ja pidät huolta itsestäsi mm. lenkkeilemällä", niin mikä tuossa viestissä sitten on oikein normaalista poikkeavaa ts. "ihme"?

Ihan oikeasti en tajua...

Vai onko tuliaisiksi tuotu suklaa sinulle tosiaan se "ihme"??

Vierailija
5/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuin muutama vko sitten mm. :)

ap

Vierailija
6/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoo tuoda tuliaisiksi? Siis rupeaa hyvittelemään sitä että juu olin Prahassa viikon mutten viitsinyt kuin ostaa lentokentältä suklaarasian?

Vierailija
7/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää ketjua liittyen aiheeseen "onko mies pihi vai olenko itse aiheuttanut tilanteen"....

Tuolloin muutama kommentoi että vihjaile tai sano suoraan että odottaisit edelleen pieniä huomionosoituksia kuten alussa. Mutta eipä siis tarvinnut edes sanoa kun ele tuli hänen suunnastaan!

ap

Vierailija
8/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eik vaan o mukavaa, että osaa ne miehet sittenkin yllättää, positiivisestikin vielä.

Vierailija
9/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan jotenkin pinnalliselle.

Vierailija
10/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis kanssasi ulkonäkösi vuoksi? Eikö kehu luonnettasi (onpa kiva kun olet huomaavainen yms.). Muista että kun vanhenet, tuollaiset miehet vaihtavat suit sait sukkelaan nuorempaan. Kun jokaisen vartalo joka tapauksessa ikääntyy. Entä sitten jos sairastuisit vaikka vakavasti ja tästä aiheutuisi (vaikka väliaikaista) ulkonäön huononemista, jaksaisiko tuollainen mies olla rinnallasi?

Vierailija
11/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä vähän samantapainen tilanne...

Vierailija
12/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mun kroppa onkin kunnossa, enpä ilahtuisi, jos se tuntuisi olevan miehelle noin pakkomielteisen tärkeää. Niitä kiloja kun hiljalleen tässä neljänkympin korvilla alkaa entiselle aina alipainoisellekin kertyä..

Vierailija
13/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies jos käy päiväseltään Helsingissä kokouksessa, saattaa tulla kotiin tuliaisinaan jotain Lancomen tuotteita tai vaikka jotain kivaa seksikaupasta... ei tartte mennä Prahaan asti...

Vierailija
14/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "tuon sulle ihan suklaata reissultani, mutta älä sit vain syö kaikkea heti, ettet vaan liho" Tosi rakkautta..

Vierailija
15/15 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta ethan sitten syo niita suklaita ettet vaan liho :)

Jos mulle mies ostaa suklaata niin en halua kylla siihen liitteeksi minkaanlaista kommenttia painosta tai lihottavuudesta tai muusta vastaavasta. Vahan sama kun antaisi lahjakortin kasvohoitoon kommentilla 'vahan nayttaa niinkuin tarvitsisit tata'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi