Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

senkun eroatte kirkosta mutta ei sitä kirkostaeroamisuskontoa tarvitse kaikille tuputtaa

Vierailija
05.10.2009 |

Mä kuulun luterilaiseen kirkkoon ja olen ihan tyytyväinen. ärsyttää kun jatkuvasti tuputetaan että pitäisi erota kirkosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisuksi kehotetaan kääntymään Herran ja ties minkä jumalan pojan puoleen.

Vierailija
2/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä kirkkoa joka paikassatuputtamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä kirkkoa joka paikassatuputtamaan

miksi kirkostaeroajat sitten saisivat tuputtaa?

Vierailija
4/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä kirkkoakin joka paikassa tuputetaan, niin miksi kirkosta eroamistakin ei saisi? Ei sen kuuleminen tai näkeminen saa kaikkia ihmisiä yhtäkkiä kirkosta eroamaan. Ja mitä siitä, vaikka saisikin. Eiköhän jokainen ihminen ole vapaa päättämään uskostaan ihan itse.

Vierailija
5/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät edes osaa ajatella, että erotakin voi. Kuuluvat tavan vuoksi. Saahan asiasta keskustella.

Vierailija
6/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät edes osaa ajatella, että erotakin voi. Kuuluvat tavan vuoksi. Saahan asiasta keskustella.

Vierailija
7/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi on uskonnon puutetta, ei uskonto.

Vierailija
8/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkoa instituutiona kohtaan. Ei se siihen kuuluminen pitäisi mitenkään rajoittaa kenenkään uskoa. Minulle kirkon edustajien itsekäs suhtautuminen ja suoranainen ilkeys läheisiä kohtaan on suuri syy olla kuulumatta kirkkoon.

Vierailija
9/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin kirkosta vuosi sitten ja perässä erosi neljä muuta ihmistä lähipiiristäni. Minä en ainakaan ole ateisti, ehkä agnostikko, mutta tunnen vaan sen verran monta kusipäistä pappia, että rupesi ärsyttämään koko kirkko. Jeesuksen jutut on ihan hyviä mutta moni muu asia luterilaisessa kirkossa tökkii.

Vierailija
10/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkko on hölmöjen rahankeruulaitos. ei kai kukaan luule muuta? mua hävettää ihmisten puolesta jotka kuuluu kirkkoon. on niin naurettavaa touhua.

karmeeta on että kouluissa on uskonnonopetusta, ruokarukouksia yms. oksettavaa!

Vierailija
11/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin kirkosta vuosi sitten ja perässä erosi neljä muuta ihmistä lähipiiristäni. Minä en ainakaan ole ateisti, ehkä agnostikko, mutta tunnen vaan sen verran monta kusipäistä pappia, että rupesi ärsyttämään koko kirkko. Jeesuksen jutut on ihan hyviä mutta moni muu asia luterilaisessa kirkossa tökkii.

kuunnella kirkostaeroamispropagandaa jos ei halua.

Vierailija
12/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkko on hölmöjen rahankeruulaitos. ei kai kukaan luule muuta? mua hävettää ihmisten puolesta jotka kuuluu kirkkoon. on niin naurettavaa touhua. karmeeta on että kouluissa on uskonnonopetusta, ruokarukouksia yms. oksettavaa!

Vierailija
13/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tuputtaisi!

Vittu minulle on tuputettu uskontoa koko elämäni. Minut on lupaa kysymättä "kastettu" yhden kirkon jäseneksi ja eräs kirkko saa häiritä ihmisiä kirkokelloilla säännöllisesti.

Jos moista valhekokoelmaa mollaa silloin tällöin niin onko se nyt paha juttu.

Suvaitsevaisuutta, suvaitsevisuutta!

Vierailija
14/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs suvaitsevuutta tää viimenen edustaa?

Vierailija
15/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä kirkkoakin joka paikassa tuputetaan

...että missä se on se jokapaikka missä uskontoa tuputetaan.

Koulussa opetetaan perusteet, koska se on osa meidän historiaa ja kulttuuria, joka on hyvä tuntea yleissivistyksen kannalta.

Riparit yms srk-toiminta on täysin vapaaehtoista. Eli kuka tuputtaa ja kenelle?

Vierailija
16/16 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran haltuun -toivotusta kohti on ihan kohtuullista mainita eroamisen mahdollisuudesta. Pointti on nimittäin se, että uskovat eivät taida huomata, miten yleistä ja kaikkialla läsnäolevaa sen herrapuhe on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän