Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsaasti alkoa käyttävä mies ja seksi

Vierailija
05.10.2009 |

Kysyn nyt teiltä, joiden miehet käyttävät usein alkoholia et onko teillä seksielämää ja kuinka usein?

Oma mieheni juo(n6-10pulloa/ilta,luultavasti)3-5pvänä viikossa ja kyllä meidän seksielämä on todella kuollutta.Mä ainakin kärsin siitä ihan hirveästi... Meillä "sitä" tapahtuu 1-2kertaa/kk: Mulle riittäis et olis 1-2kertaa viikossa, mut mieheni valitsee mieluummin aina saunan ja pullon, kun minun seuran iltaisin. Ja tiedoksi niille, jotka keksii tästäkin jotain ilkeää sanottavaa:niin en ole ruma, enkä nalkuttava nainen.Yritän parhaani mukaan huolehtia itsestäni ja ulkonäöstäni ja olen rakastan miestäni ja lapsiani.Siis ette voi syyttää siitä,etten olisi haluttava...Uskon vain itse, et tuo alkoholi vie mieheltäni ne halut..Vai mitä te muut ajattelette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni vanhemmat ovat alkoholisteja ja muistan joskus anoppini kännissä valittaneen minulle, ettei heillä miehensä kanssa ole ollut enää vuosiin seksielämää... mieheni työkin on reissutyötä, mut en epäile yhtään häntä pettämisestä, sellaista hän ei tekisi, uskon tosiaan tuon alkoholin turruttavan kaikki halut...

Vierailija
2/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa käydä niin, että harrastamme seksiä, mutta itselleni jää vain haalea muistikuva. Omalta kohdaltani voin siis sanoa, ettei halut vähene. Mutta eikö mies oikeasti huomaa, jos hiprakassa rakastelee...

Miehesi kohdalla tilanne varmaankin eri. Nainen "suoriutuu" seksistä vähemmän hehkeässä kunnossakin. Uskon sinua, kun sanot, että alkoholi heikentää seksielämää. Voisin sanoa, että pue kaunis alusasu yllesi, viettele miehesi, ota siltä suihin yllättäen, mutta en sano. Jos hän valitsee juomansa ennen sinua, niin et sitä voi muuttaa.

Itse toivoisin, että mieheni kiinnittäisi minuun enemmän huomiota. Voisin hyvin vaihtaa viininlipitykseni siihen, että hän menisi kanssani samaan aikaan nukkumaan. Mutta hän valitsee katsoa televisiota ja sitten valittaa...

Voimia, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sulle voimien toivotuksesta! Voimia myös sinun tilanteeseen!

Miehestäni piti vielä kertoa, että sitä hän kyllä tekee, et kun hän kulkee saunan ja jääkaapin välillä hän saattaa puristaa mua tissistä ja jatkaa taas matkaansa saunaan.Mut tuo ele mua lähinnä ärsyttää, koska uskon hänen tekevän niin sen takia, kun tietää etten pidä hänen kaljoittelustaan ja et kärsin läheisyydestä niin hän jotenkin käyttää tota puristelua hyvittelynä hänen kaljoittelusta. Mutta koskaan tuo puristelu ei ole johtanut yhtään mihinkään. Sit jos mä teen aloitteen niin aina saan vastauksen et"nyt on jo niin myöhä,en jaksa enää(todellisuudessa kaljaa on tullut otettua sen verran ettei jaksa), mikset voi koskaan aiemmin pyytää".Olen saanut pettyä ja tuntea itseni noloksi niin monet kerrat. Ainoa tapa millon voisin "saada" mieheltäni on keskellä päivää,mutta se ei kovin helppoa ole kahden pienen lapsen vanhemmille..eikä niin hohdokastakaan ole kun saa pelätä lasten yllättävän meidät.Ja silloinkin kyse on vain tarpeiden tyydyttämisestä, ei mistään hellyydestä mitä kaipaisin...

Vierailija
4/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti laittaa tohon et, kärsin siis läheisyyden puutteesta

Vierailija
5/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä hokannu, niin miehesi on alkoholisti. Sinussa ei ole vikaa, pullo on vain tullut rakkaammaksi.

Vierailija
6/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen olen hokannut jo pitkän aikaa sitten ja aina välillä otan asian esille mieheni kanssa, mutta ei siitä ole apua... Voi kun voisi kaataa kaikki maailman viinat pois! Niin ärsyttävä tuo sairaus on!