Ei helvetti, näinkö tässä nyt kävi:(
Aamulla heräsin normaalisti ja suunniteltiin miehen kanssa uudenvuoden aaton syömisiä ja ohjelmaa. Sitten katselin miehen uutta puhelinta,josko ostaisin samanlaisen. Viestejä siinä samalla tsekkasin ja mitä löysinkään:(Toinen nainen,mies pakkas kamat lähti.Lapset ihmeissään ja minä puulla päähän lyöty.Kovin hyvin ei ole aina mennyt,mutta tällaista en osannut odottaa:(Jotkut hälytyskellot ovat kyllä soineet jonkun aikaa,mutta tällaista en olisi ikinä odottanut!
Kommentit (27)
Onko miehesi huomioinut sinua? ..tuskin, jos toisen naisen kanssa pitää muhinoida?
Älä anna miehellesi valtaa, tilaisuutta leikkiä marttyyria, kuinka häntä on nyt kaltoin kohdeltu, kun hän raukka jäi kiinni.
Ole ylpeä nainen! Anna miehesi ryömiä takaisin kotiin, jos on ryömiäkseen.
Kuinka voit syyttää itseäsi? Eikö aikuinen mies saa suutaan auki vaan on pakko mennä ensimmäiseen petiin joka huolii?
Käsittämätöntä ap:n syyllistämistä. En takuulla ottaisi noin petollista miestä takaisin. Onko miehen teot oikein lapsia kohtaan? Ajatteliko hän liittoaan ja jälkikasvuaan kun petti? Ajatteliko lapsia kun otti ja lähtio?
Jos nyt otat miehen takaisin ja "korjaatte" liittonne tulet silti aina epäilemään häntä eikä luottamus tai petetyksi tulemisen tunne kaikkoa koskaan.
Näin puhelimessa rakkaudentunnustuksia ja tietokonetta penkoessani löysin myös romanttisia viestejä.AP
Olet varmaan joku ukko tai hirvee emakko! Kuule, oma miehes saattaa naida maksullisia mennen tullen, kun vain tietäisit...
Kylläpä tässä muidekin pienten lasten vanhempien yhteinen aika on jäänyt vähiin.Huomiota ei kerkee samalla tavalla antamaan kun kaksin ollessa,eikä se silti ole mikään puolustus pettäämiseen.Sekoaisin,jos saisin tietää jotain vastaavaa,eihän sitä kukaan haluaisi omasta rakkaastaan uskoa tollasta.
Välillä tekis mieli tintata miestä ja lujaa,välillä ikävöin ja siten taas ajattelen, että mene vaan se ämmän matkaan, takas en sua huoli. Sekavaa,tässä odotan kainalot märkänä, jos mies soittaa. Lupasi,että tänään puhutaan!
eli miettii nyt asioita.Minä olisin kyllä valmis jatkamaan liittoa tällä hetkellä.Mies miettii vielä:(!olen ihan sekaisin,välillä itkettää,välillä raivostuttaa,välillä en edes tajua koko asiaa!Ja voin kyllä myöntää,en ole tarpeeksi huomioinut miestäni.Pitäkää hyvää huolta omistanne!AP