Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisikö täältä joku, joka haluaisi vaihtaa Minymon kukkahaalarin koon 86cm kokoon 92cm??????

Vierailija
04.10.2009 |

Ostin tytölleni tuon koon 92cm ja nyt sitten totesin näin parin kuukauden jälkeen, että onhan se ihan liian iso tuolle sirpukalle.

Ehkä epätoivoinen yritys, mutta kokeilenpa kuitenkin, josko täältä löytyisi joku, joka on ostanut liian pienen haalarin ja haluaisi vaihtaa päittäin. Mieluiten pääkaupunkiseudulta, niin ei tulisi postikuluja.

:-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari on siis ostettu pari kuukautta sitten, eikä sitä mun tietääkseni ainakaan ole enää missään saatavilla.

Aito on varmasti. Mutta vaan liian iso meille. :-) /ap

Vierailija
2/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytä kukkaa ens vuonna. Vai eikö sitte kykene, kun on jo "so last season" ja samoja saa käytettynä huutiksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se sunkin "sirpukkasi" kasva,ja voi pitää sitä sitten myöhemmin.

tässä haisee nyt jokin.

Vierailija
4/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ymmärrä, mikä tässä on niin ihmeellistä, että saa teidän salapoliisinvaistot noin värähtämään. :-D

Mulla on liian iso haalari, jonka haluaisin vaihtaa pienemmäksi. Jos ei löydy vaihtohalukasta, niin toki tuon haalarin säästän myöhemmäksi ja ostan sitten pienemmän haalarin täksi talveksi. Mutta jos saan sen vaihdettua pienemmäksi jonkun kanssa, niin se olisi mulle parempi vaihtoehto.

Huoh, kaikesta pitää yrittää vääntää provoa. Tämä ei nyt valitettavasti ole sellainen. /ap

Vierailija
5/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollu ticketin kukkahaalari keväällä? Vai puhutaanko nyt jo talvipuvuista?

Vierailija
6/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin sen ostit!

Vierailija
7/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ostanut sen,ja nyt huomannut sen kopioksi,ja yrittää uunottaa jonkun vaihtamaan sen aitoon:DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi