HUI! Tsempatkaa mua ottamaan yhteyttä mallitoimistoon! Ei
noissa hakujutuissa tosiaan ikää kysytty, ja kaikki muut kriteerit täytän.. Pituus 173cm, vaatekoko 36 jne.
Jännittää!Ja oon tosiaan jo 27v,mutta ikäsitäni nuoremman näkönen.
Kommentit (14)
ja vaatteet istuu nätisti, niin huippumalli ei tarvitse ollakaan, kun naistenlehtiin tai postimyyntikatalogeihin kelpaa. Ei jossain Kodin Kuvalehdessä lukijat varmaan edes halua nähdä niitä vaatteita 16-vuotiaan päällä.
nimenomaan halutaan ja tarvitaan eri-ikäisiä malleja.
ole enemmän sellaisia joilla on jo pitkä kokemus alalla... vrt. Anne Pohtamo. Luulen että on vaikeaa ALOITTAA tuossa iässä.
siis ns XL-malleille on paljon kysyntää. Vaatimuksena kuitenkin sopusuhtainen vartalo eli ei mikään omppu. Vyötärö pitää olla ja kauniit kasvot, pituutta yli 170.
kivan näköisiä tavallisia naisia, ei mitään Anne Pohtamoita aina. Listoille voi ilmoittautua mallitoimistojen kautta.
Oon 20v ja kaikki muut kriteerit täyttyy mut olen vaan 160cm pitkä. Kyllä ne varmaan mutkin huolii jos ap:nkin!
Oon 20v ja kaikki muut kriteerit täyttyy mut olen vaan 160cm pitkä. Kyllä ne varmaan mutkin huolii jos ap:nkin!
Huvikseni katsoin kriteerit.. ei-ap
VAIKKA oon kertonu ikäni. En vaan oo ottanu realistisena mahdollisuutena,mut nyt kun kattelin noita mallien kuvia, ni tajuan et kyllä mulla on ihan sikapaljon mahkuja :) Enkä oo niin ujo ja arka enää kuin nuorempana, mikä sillon oli este. Ja siis en huippumalliks hingu vaan sivutulona :)
lähettämällä itsestäsi kuvia sähköpostilla esim. Paparazziin.
Realisti kannattaa kuitenkin olla: muotikuvauksia varten etsitään lähinnä 14-17 -vuotiaita tyttöjä, pituudeltaan lähempää 180 cm kuin 170 cm ja vaatekoko 34.
tällaseen asiaan tsemppiä pyytää - on kuule ihan punainen vaate toi koko 36 ;) Otat vaan yhteyttä ja meet rohkeesti näytille!
168/76, 8.kuulla raskaana. Päääsisköhän Janina Fryn uimapukumalliksi?