Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirot kasvot ja kapea nenä. Mistä sopivat silmälasikehykset?

Vierailija
04.10.2009 |

Silmälasiliikkeissä on tuskan ja työn takana löytää sopivia kehyksiä. Kehyksiä on eri kokoluokituksissa (kasvojen koko huomioiden), mutta sitä pienintä kokoa ei Suomeen edes juuri tilata. En varmasti ole ainoa kuitenkaan, jolla tällaiset sirot kasvot ja kapea nenä? Please, neuvokaa mua, mistä a) saisin asiantuntevaa palvelua b)kauniita merkkikehyksiä kasvoilleni. Instrun palveluun olen tyytymätön ja siellä on todella suppea valikoima. Ehkä yhdet jos sitäkään löydän ja sekin on pikkuisen liian iso kasvoilleni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ray-banilla on pientä mallistoa ja niitä saa tilattua kyllä. Valitse kunnon yrittäjävetoinen liike joka haluaa sinua palvella eikä mikään instru tai Specsavers.

Vierailija
2/3 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekkin yrittäny löytää uusia pokia kun nää vanhat on ollu mulla jo ainakin 5 vuotta ja näkökin on heikentynyt jo niin etten kohta näe enää mitn!

Tosi vaikeaa valita uusia, mikään ei sovi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä haluaa palvella, muistaa näkemiään mallistoja ja voi tarjoutua tilaamaan näytille sinulle sopivia kehyksiä. Instrun/specsin hlökunta ei näe kuin vain liikkeeseen tulevat mallit.

t.optikko