Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen kiinnittää miesten huomion?

Vierailija
03.10.2009 |

Minkä kokoinen? Minkälaiset hiukset ym.?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä hiuspidennykset ja huomiota tuntuu saavan enemmän niiden kanssa ku ilman..! Tai sit on itsellä parempi fiilis kunnon hiusten kanssa :)

Vierailija
2/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ulkonäöllä tai vartalolla ei ole väliä. Tarpeeksi lyhyt hame riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, pitkät jalat. Pitkät hiukset tai puolipitkätkin menettelee. Ei mikään tuulipukutyyppi vaan tyylikkäästi pukeutunut

Vierailija
4/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu paljon miehistä, että mistä ne oikein tykkää....

Mun mehestäni sanoisin, ettei katsoisikaan blondia (sillä silmällä), koska tykkää bruneteista.. En kyllä antaisi katsoa "sillä silmällä" jotain toista naista ;)

Varmaan yleisesti sanottuna joku erikoisesti pukeutuva (esim. kirkkaat vaatteet, korkokengät/saappaat...) ja vaikka hienolla ja kalliilla autolla ajava nainen voisi kiinnittää joidenkin miesten, ja naistenkin huomion... :)

Vierailija
5/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä hoikka koska silloin helpolla puutteita muilla osa-alueilla.

Vierailija
6/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kikattaa...

Vierailija
7/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä hiuspidennykset ja huomiota tuntuu saavan enemmän niiden kanssa ku ilman..! Tai sit on itsellä parempi fiilis kunnon hiusten kanssa :)

Vierailija
8/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitoa hiusta, klipseillä kiinnitettävät. Suosittelen :)alle 100e, ku kampaajalla maksaa jopa 700e sinettipidennykset.

Vierailija
9/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm, 57kg, pusuhuulet, isot vihr silmät, kauniit kasvot, pitkät tummat hiukset, c-kuppi(ei tosin aito..), pitkät raajat, pyöreä pystypeppu ja kapea vyötärö :)

(Hyvät geenit, kiitos äiti ja isi :)

Ja vielä päälle kaunis hymy ja reipas, iloinen itsevarma olemus.Ja ystävällinen! :)

Vierailija
10/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkonäöstä sen verran, että varmaankin jokainen nainen joka kantaa itsensä ylpeydellä ja joka ei valita jatkuvasti omia vikojaan ja puutteitaan...

Vierailija
12/12 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä blondi (180 cm) ja hoikka, mutta tissejä ei ole ollenkaan (aa). Pitkät sääret ja kapea vyötärö kyllä löytyy. Tukka on lyhyt ja rillitkin on aina päässä, jopa baarissa.

Muttamutta... Olen huomannut, että sitä huomiota satelee silloin erityisen paljon, kun hymyilen, olen iloinen ja positiivinen ja itsevarman oloinen. Ihan sama, mitä silloin on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme