Te, jotka valitatte silmille hyppivistä mainoksista av:lla?
Käytättekö IE:tä? Mulla on Mozilla Firefox, enkä ole ensimmäistäkään silmille pomppivaa mainosta nähnyt.
Kommentit (18)
mainosjuttu. Ponnahdusikkunoiden esto päällä, ei auta.
ja tuossa aiemmin se legomainos hyppi kokoajan silmille... nyt näyttää rauhoittuneen. En ymmärrä kuinka se hyppii, kun ponnahdusikkunoiden eston pitäisi olla päällä.
En pysty mitään tähän työkoneeseen itse asentamaan.
Mietityttää että saavatko nuo pop-uppeja ostaneet mainostajat saada rahoilleen vastinetta, kun kun kaikki nimenomaan vihaavat niitä ja siis tuntevat negatiivisia tunteita ajatellessaan ko. merkkejä... Itse en todellakaan omille tuotteilleni ostaisi noin raivostuttavaa mainontaa.
esim. tuo Cosmopolitanin kierähtävä laukku ottaa sen verran päähän, että vaikka olisin lehden kohderyhmää, en varmasti tilaisi tai ostaisi sitä.
ja jo muutaman kerran pomppinu mainokset eteen. Just äsken viimeksi joku lego mainos. mut painaa entteriä et menis uudestaan tälle sivulle niin sitten ei enään tuu.
mulle hyppii syossi vähintään kerran/istunto silmille. Ällöttävä mainos, en ikinä ostaisi noin huonosti toteutetun mainoskamppanjan tuotetta.
mulla onkin Mac ja Safari ja ei oo haittaa mainoksista :)
Ihan huvikseni äsken kokeilin safaria, ja kyllä siellä oli mainoksia. Ponnahdusikkunoitten esto ei auta. Käytänkin firefoxia, kun en mainoksista tykkää.
eikä mitään hypi eikä pompi.
Joskus aiemmin, kun jollain palstalla oli todella ärsyttävä mainos lähetin mainostajalle palautetta ja kerroin, että aion boikotoida heidän tuotettaan seuraavan vuoden. Ja boikotoin myös, itseasiassa nyt ajatellen boikotti jäi vähän vahingossa päälle enkä ole sen jälkeen muistanut ostaa tuotetta kuin ehkä kerran.
pojan mukaan Firefox ei toimi vistassa. Siksi meillä onkin tämä Opera... Onko poika oikeassa tuon Firefoxin suhteen? (tämä Vista on kyllä aika kökkö muutenkin, mutta kun ei jaksa alkaa järjestelmää muuttamaan!)
mulla onkin Mac ja Safari ja ei oo haittaa mainoksista :)
mozilla firefox käytössä jos se siitä riippuu
pojan mukaan Firefox ei toimi vistassa. Siksi meillä onkin tämä Opera... Onko poika oikeassa tuon Firefoxin suhteen? (tämä Vista on kyllä aika kökkö muutenkin, mutta kun ei jaksa alkaa järjestelmää muuttamaan
meillä vista ja firefox toimii
Mulla on Vista (ei tosin enää kauaa, kun vaihdan seiskaan) ja kyllä tässä toimii Firefox ja FF:iin kannattaa asentaa ad-block plus. Poikas taitaa vaan tykätä enemmän Operasta. :-)
Hetken aikaa hyppivät ja siihen jäi.
Ja tosiaan juu, Vista käyttiksenä ja Mozilla Firefox selaimena ja hyvin toimii.
jokaisella sivunvaihdolla. Hemmetinmoinen kiusa. Se on näköjään korjattu nyt aamusta kun valitimme siitä.