Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Tein just positiivisen raskaustestin ja mulla on kuparikierukka sisuksissa!

Vierailija
02.10.2009 |

Mitä nyt?!!?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voidaan arvioida, miten pitkällä olet ja kannattaako kierukka yrittää poistaa.

Vierailija
2/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voidaan arvioida, miten pitkällä olet ja kannattaako kierukka yrittää poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei onnistu niin voi se sinne jäädäkin. Tulee pois sitten synnytyksen yhteydessä.

Vierailija
4/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Säikähdin ihan kauheesti.

Shokki tää on kyllä muutenkin. Ja varmaa ettei mies ilahdu :(

Vierailija
5/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epävarmoja kuparikierukat on? Mullakin sellainen ;/

Vierailija
6/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei onnistu niin voi se sinne jäädäkin. Tulee pois sitten synnytyksen yhteydessä.

Sitä mun mies varmaan toiveikkaana odottaa ;(

Vierailija
7/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion sen laittaa tamankiin raskauden jalkeen. Ei ole ollut mita valitettavaa, tai no paitsi kun sita viime poistoyrityksella ei loytynytkaan, mutta ultrassa kylla nakyi sitten lopulta oikealla paikallaan.

Olen kuullut etta vauvoja on syntynyt pitaen kierukkaa kadessaan....

Vierailija
8/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tosta tulis hyvä mainos

(tai ei) kierukkafirmalle.

Olen kuullut etta vauvoja on syntynyt pitaen kierukkaa kadessaan....

Vierailija
9/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä ehkäisykeino kuin pillerit! Tiedän naisen, jolla 3 lasta, kaksi näistä kierukkaraskautta.

En itse todellakaan halunnut sitä! Yksi abortti jo takana. Epäluotettava kapine.

Vierailija
10/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hormoonikierukkaa?

Ei tulisi ikäviä yllätyksiä.

Siis kyllähän hormonikierukallakin on tultu raskaaksi, n. joka tuhannes käyttäjä, mutta se menee lähes heti kesken, eli alkio ei pysty kehittymään sikiöksi.

Vierailija
11/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattunyt myös hormonikierukan kanssa. Ihmiskeho näyttää joillakin haluavan innokkaasti raskaaksi.

12/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi äitini luotti siihen.

Muuten en olisi ehkä saanut pikkuveljeä...

Vierailija
13/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika, joka on saatu aikaiseksi hormonikierukan asennuksen jälkeen. Kierukka oli vaan poistunut itsekseen ja minä tietty heti tullut raskaaksi. En tajunnut kuin vasta vähän myöhemmin. Läksin samantien polille tarkistuttamaan ja siellä sitten todettiin että ihan kohdunsisäinen raskaus eikä kierukkaa näy missään.

Vierailija
14/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut rahaa kuparikierukkaan! Seksiä oli varmaan kerran kuussa=1 kortsu/kk. Olimme opiskelijoita.

Kuparikierukkaa ei suostuttu laittamaan todella runsaiden kuukautisten takia.

Tulin raskaaksi. Abortti oli tehtävä. Jotenkin outoa, että sen kulut sain sosiaalitoimistosta, mutta hormonikierukkaa ei korvattu!

Jos päättäjät olisivat viisaita, kaikille halukkaille yhteiskunta maksaisi hormonikierukan (pienten lasten äidit suuri abortteja saava joukko) ja abortit varmasti vähenisivät!

Vierailija
15/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä mitään sterilisaatiota tee! Buah.

Olen hyvä äiti ja käynyt kouluja jne. Se on vain helppoa aukoa päätään, kun ei toisten elämästä tiedä mitään!

Olet aika rankka noissa mielipiteissäsi.

Vierailija
16/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen olisi hyvä, jos sterilisaation saisi helpommin. En tiedä kuka ketjun kirjoittajista siellä nyt otti itseensä. Tiedänhän minä että ehkäisy voi pettää. Ei ole mitään syytä hermostua jokaisesta sanastani.

Vierailija
17/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen olisi hyvä, jos sterilisaation saisi helpommin. En tiedä kuka ketjun kirjoittajista siellä nyt otti itseensä. Tiedänhän minä että ehkäisy voi pettää. Ei ole mitään syytä hermostua jokaisesta sanastani.

sairaalakulut kustannetaan toimeentulotuesta, mutta ei ehkäisyä?

Monet todella vähävaraiset elävät kiikun kaakun. Ihan kummallista..

Vierailija
18/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehkäisy olisi ihan ehdottomasti korvattava vähävaraisille.

Vierailija
19/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaiseksi veti. Mutta sanoi jotenkin arvanneensa jo.

Niin, hormonikierukka ja pillerit ei sopinu mulle, molempia kokeiltu :( Tähän nyt sit luotettiin (ja meidän seksielämä ei todellakaan ole mitään maailman vilkkainta) mut näköjään turhaan.

No, ei tää vaavi maailmanloppu ole, vähän totuttelemista vain..Ja aika pienenä tulee meidän kuopuksesta isoveli :/

Vierailija
20/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. lapsensa. Kaksi lasta edellisestä liitosta. Eroaa tästä, koska ei saa riittävästi mulkkua.

Löytää uuden ja yhteiskunta maksaa koeputkihedelmöityksen 3. miehen kanssa, koska rakkauden hedelmä täytyy saada! Sterilisaation purku on niin epävarma ja koeputkihedelmöitys varmempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi