Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka eivät ole koskaan

Vierailija
02.10.2009 |

olleet mistään kateellisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaista ihmistä ei ole yhtäkään joka ei joskus ole jostain ollut kateellinen. Ap on varmaan erityisen kateellinen ihminen ja se häntä kaicertaa. Ei se haittaa ap, se on normaali tunne!

Vierailija
2/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaista ihmistä ei ole yhtäkään joka ei joskus ole jostain ollut kateellinen. Ap on varmaan erityisen kateellinen ihminen ja se häntä kaicertaa. Ei se haittaa ap, se on normaali tunne!

no nyt on ainakin yksi sellainen ihminen sitten olemassa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut että mussa on joku vika kun en vaan osaa olla kateellinen. En ole koskaan osannut olla. Siksi on hyvin vaikea suhtautua ihmiseen jonka kerrotaan olevan minulle kateellinen kun en sitä itse osaa erottaa.

Mua kauniimmat, rikkaammat ja onnellisemmat saa elää ihan ilman mun kadehdintaa. Ei heidän onnensa ole multa pois mitenkään ja mulla on jotain sellaista jota muilla ei ole.

Vierailija
4/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... korkeintaan tulee sellainen tunne, että alkaa itsekin yrittä kovasti, jos jollain on jokin itseä koskettava asia tosi hyvin. Ei ala sapettaa, ei vaivaa, en tule vihaiseksi. Jos joku ei usko niin kertoo aika paljon hänestä itsestään.

Vierailija
5/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei ole ikinä oppineet tunnistamaan tunteitaan tai joilla ei ole normaalia tunne-elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi