Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vauvanvaatteet maksavat uutena?

Vierailija
02.10.2009 |

En ole vielä kaupoissa asti jaksanut käydä, mutta olen selannut Huuto.netin valikoimaa. Mielestäni vauvalla on ihan fiksua ostaa vaatteita käytettyinä, mutta en halua maksaa kuitenkaan käytetyistä samaa kuin uusista. Eli mitä maksaa uudet kietaisubodyt, puolipotkarit ja vastaavat vaikka Lindexillä tai H&M:llä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut kaikki meidän 1,5v:n vaatteeet käytettyinä kirppiksiltä. bodyt n. 0,50-2€/kpl housutja mekot n.2-4€, sukat 0,20€, ulkoilupuvut n. 10€. Kengät ostan uusina aina.



Mä olen myls sitä mieltä, että kierrätys kannattaa lastenvaatteissa. Säästää huimat summat, kun vaan viitsii etsiä.

Vierailija
2/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten mitä kierrättää.....en voisi kuvitellakaan pukevani vauvaa kirppikseltä ostettuihin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipotkarit n. 4,90 - 7,90 eur



(H&M, KappAhl, Lindex)...

Vierailija
4/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte olla muuta kun marketti tai henkkamaukka kamaa, mutta ei haluta omalle vauvalle käytettyjä kuteita, kun ei itsekään sellaisia käytetä.



Ei polteta eikä käytetä alkoholia, joten keskivertoperheen vuoden päihdekuluilla ostaa lapselleen jo yhtä jos toistakin.

Vierailija
5/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi varaa uusinkiin ja itselleni en osta käytettyjä vaatteita. Tämä on ehkä enemmin ekologinen valinta kuitenkin. En rehellisyyden nimissä tiedä miten todella iso säästö käytetyistä vauvanvaatteista tulee sillä ei niitä todellakaan nyt järjettömiä määriä osteta. Tietenkin jos ostaa ihan perusbodya ja -potkaria niin sitten, mutta jos haluaa jotain kuviollista tai ah-niin-muodikasta retroa niin ne näkyvät olevan kuiteknin hinnoissaan. Mitä kuntoon tulee, vauvanvaatteet kun ovat käytössä vain niin lyhyen hetken, että en osaa kuvitella että käytetyt olisivat erityisen huonokuntoisia.



Ja anteeksi nyt päihdekuluissa säästävälle vastajalle, rupesi spontaanisti vain naurattamaan :DD Joo, minäkin voisin tietenkin ajatella että raskausajan juomattomuudella säästämillä rahoillani ostaisin uusia vauvanvaatteita enkä käytettyjä...



ap