Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sattuuko kierukan laitto?

Vierailija
02.10.2009 |

Eli siinä kysymys? entäs ehkäisykapseli? onko kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus. Ei sattunut.

Neuvolassa lääkäri ei saanut sitä paikalleen kun oli palautunut niin nopsaa. Mutta lääkäri ehkäsyneuvolassa pisti sen paikalleen tuosta vaan.

Vierailija
2/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha väittää, ettei tunnu miltään. Mutta se on niin nopea operaation, että kyllä siitä selviää :)

Eihän se mitään ole synnytykseen verrattuna :D

Ota pari buranaa tunti ennen laittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin oli vähän kipeä mutta itse sitä laittoo en edes huomannut, oli ohi ennen kuin tajusin

Vierailija
4/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin etu- ja jälkikäteen buranaa, joka auttoi. Toisella kerralla vihloi koko illan, mutta siinä se.

Vierailija
5/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim verikokeen otto sormenpäästä on tosi karsea kokemus, Mutta kierukan laitto ei sattunut. Kyllä se sattuu paljon vähemmän,

Siinä ainoa mikä tuntuu, on se, kun laitetaan se levitin kohdunsuulle. Mulla ei ollut siinä mitään ongelmia, vaikka en ole alakautta synnyttänyt, eli se ei ole täysin koskaan auennut. Silti meni ihan hyvin. Sen kun saa paikoilleen, loppu kyllä onnistuu.

Ensin lekuri laittaa levittäjän, sitten kohdunkaulan levittäjän, sitten mittaa kohdun syvyyden, laittaa kierukan (tämä muuten ei tunnu lainkaan, itse en huomannut että nyt se on siellä).

Ja sitten sama litanja toisinpäin eli ottaa ne kamat sieltä pois ja vain kierukka jää.

Jos jollain on kipukokemuksia, niin mikä kohta siinä teillä sattui?

Mulle oli yllätys, että siinä kohdussa ei ollut mitään "tuntoa", ts se kierukan meno ei tuntunut, vain se kohdunsuun levittäjä tuntui vähäsen.

Vierailija
6/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto ei satu, tehdään puudutuksessa. Ihan hyviä kokemuksia siitä on. Kuukautiset jäivät kokonaan pois. Alussa ja lopussa oli muutamat mutta olivat vähäiset ja kivuttomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän