Ihan selvästi eräs äiti viettää aikaa kotona ja pokkana ainut lapsi tarhassa
On nyt syksyllä usein ilmaantunut tarhalle ihan kotivaatteissa tai jossain tuulipuvussa lasta hakemaan - taatusti kukaan ei tuollaisissa vaatteissa työskentele. Keväällä vielä oli aina normaaleissa, siisteissä vaatteissä liikkeellä. Nyt on ollut vain muutaman kerran siististi vaatetettu. Selvästi on jäänyt työttömäksi.
Kommentit (16)
että jossain työpaikoissa on työvaatteet erikseen?
Keväällä olin kokoaikatöissä, nyt osa-aika ja väännän gradua. Kotipäivinä en jaksa tälläytyä jotain lapsen hakua varten.
Aika moni tekee myös töitä kotona jatkuvasti, kuten freelancerit.
Tosiaan työvaatteet monissa paikoissa käytössä ja esim. meikkittömyys saattaa olla jopa vaatimus.
Sanokaa mitä vain moralistit, mutta ei ois oikeutta elää tollasilla!
Teen töitä kotona, joten enpä rupea tätä työyhteisöä (minä ja koira) varten muuhun tälläytyämään.
ei tarkoita sitä, että kukaan muu ei voisi tehdä siistiä sisätyötä kotoaan käsin.
en taatusti pistää samanlaisia vaatteita päälle kuin toimistolle. Kun menen hakemaan lasta hoidosta, saatan olla ulkoilutakissa ja "tennareissa"...
Iskenyt esim. masennus, on saikulla, ja sossu on pakottanut pitämään lapsen hoidossa? Olet varmasti parempi, sinulle ei koskaan tule mitään häiriöitä. Oletko nyt tyytyväinen?
Olen kotona ja usein haen lapsen rönttövaatteissa. En yritä salata sitä, että olen nyt kotona ja lapsi hoidossa. Voishan sitä vetää pakkelit naamaan ja paremmat vaatteet ja "esittää" töistä tulevaa. Mitä turhia.
Olen sairaslomalla marraskuun alkuun tällä erää. Ja lapsikin 5v. ja tarvitsee muutakin kuin sohvalla istuskelua.
sahan se varsinainen salapoliisi olet.
Soititko lastensuojeluun. Hoitoonhan tuollainen aiti pitaisi saada ja lapsi turvaan.
Olet varmaan tosi ylpea itsestasi.
mäkin vien lapsen aina perjantaisin hoitoon ja nukun aamupäivän=)
tekee etätöitä kotona niinkuin minäkin. Ja mitä se sulle kuuluu????