Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö huolestua, nivuskipuja rv13+5 ????

Vierailija
02.10.2009 |

Kävin ultrassa alkuviikosta ja kaikki näytti olevan hyvin. Nyt alkoi kuitenkin välillä aika kivuliaatkin nivuskivut. Lähinnä tuntuu vasemmassa nivusessa, jalkataipeessa, joskus myös vihlasee oikealta. Tämä on kolmas raskauteni ja ennen en muista tällaista olleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, mulla oli kanssa läpi koko raskauden ties mitä kipuja ja särkyjä alakehossa. Aina tasasin väliajoin pohdin kanssa sillon asiaa ja sain aina saman vastauksen; ihan normaalia, kohtu kasvaa, luut löystyy, lantion rakenne ja asento muuttuu. Niin kauan kun kipu ei oo jotakin ihan järkyttävää tai alkaa tulla veristä vuotoa, niin oletusarvo on aina, että vauvalla on kaikki hyvin ja raskaus etenee normaalisti :)

Vierailija
2/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole vieläjään ohi ja kuopus on 12v.

Ei niissä kuulemma mitään vikaa ole. Juokseminen onnistuu jos juoksee kerran viikossa mutta jos innostuu juoksemaan kahtena päivänä peräkkäin ei viikkoon pääse kunnolla kävelemään. Ovat kuulemma jotenkin löystyneet odotusaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kokoajan särkee ja liikkuminen on ihan tuskaa. Onko teillä muilla ollut näin kipeitä päiviä, ettei kunnolla ole päässyt liikkumaan?

Tosiaan olin keskiviikkona ultrassa tämän takia ja vauvalla kaikki hyvin ja kohdussa ei mitään poikkeavaa. Lääkäri ei kuitenkaan osannut sanoa mistä tämä johtuu.

Vierailija
4/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kipeän kohdan päällä, sain siitä itse aina avun ainakin hetkeksi ja selvisin sillä aina pahimman kivun yli.

Vierailija
5/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia! niitä on jos jonkinmoisia pakotuksia, itellä alko kans hyvissä ajoin oik.häpyluun särky,joskus vähän kosketusarka niinkuin olisin sen satuttanut. lonkat on myös pahentunu, nyt kolmas tulossa ja ikälisäkin on jo päällä kahdesta edellisestä. :) rv.25

Vierailija
6/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään lähes tulkoon maannut, kun käveleminen on ihan tuskaa.

Vierailija
7/13 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdotan että lähdet nyt heti lenkille tai muuta. Makuuttaminen on hyvä, mutta kyllä liikkuminen tekee terää.

Jumppaaminen on tärkeää ja selän venyttely.

8

Vierailija
8/13 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rauhallinen kävely on hyväksi. Itse kärsin tuosta vaivasta myös, mutta ne helpotti noin rv20, kunnes sitten myöhemmin alkoivat uudet vaivat.

Vierailija
9/13 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yleisiä noillakin viikoilla? Korjatkaa jos olen väärässä. Kärsin niistä meinaan itsekin.

Vierailija
10/13 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun asti. Oli helpompia päiviä ja sitten taas niitä tuskaisia päiviä. Jaksamista!

Vierailija
11/13 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säteilee nivusiin?

Vierailija
12/13 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ligamentteja vai muksikä niitä kutsutaankaan.

Vierailija
13/13 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja syyskuun alkupuolella saatiin terve tyttö! :) Jotenka ei turhaa huolta!