Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinppikarvat pois!!! Mikään ei tehoa! :(((

Vierailija
01.10.2009 |

APUA!!! En ole löytänyt mitään sopivaa keinoa.

Sheivauksessa sänki tulee heti ja se sattuu, pistelee ja tuntuu kamalalta housut jalassa.

Karvanpoistovoide ei irrota karvoja vaikka vaikuttaisi kuinka kauan.

Epilaattori irrottaa karvat mutta iho on täynnä punaisia pilkkuja, kipeä ja punainen. Karvat tulee 2 päivän päästä takaisin.

Kylmävaha ja kuumavaha eivät tartu karvoihin.

Pinsetit irrottavat karvat mutta on todella hidasta ja ärsyttävää ja juuri kun on saanut karvat pois, 2 päivän päästä tulee jo karvat takas.

Mitä voin vielä kokeilla????

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppikarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunne vapautuneisuus.

T:majava

Vierailija
4/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma ja vituttaa :(

Vierailija
5/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilla karvat lähtevät siististi. Suosittelen.

Vierailija
6/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, teidän on näytettävä aikuiselta naiselta eikä viisivuotiaalta tytöltä.

Vierailija
7/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, teidän on näytettävä aikuiselta naiselta eikä viisivuotiaalta tytöltä.

mutta olen aikuinen nainen ja minulla on sukupuolielämää ja se on minusta 100 % ihanampaa kun alapää on kalju!!!

Vierailija
8/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aikuinen nainen ja minulla on sukupuolielämää ja se on minusta 100 % ihanampaa kun alapää on kalju!!!

Minulla alapää on tottunut jo nyppimiseen ja epilointiin. Eikä ihmeemmin niitä näppyjäkään tule. Alempaa sheivaan perinteisesti.

Vierailija
9/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!!! En ole löytänyt mitään sopivaa keinoa. Sheivauksessa sänki tulee heti ja se sattuu, pistelee ja tuntuu kamalalta housut jalassa. Karvanpoistovoide ei irrota karvoja vaikka vaikuttaisi kuinka kauan. Epilaattori irrottaa karvat mutta iho on täynnä punaisia pilkkuja, kipeä ja punainen. Karvat tulee 2 päivän päästä takaisin. Kylmävaha ja kuumavaha eivät tartu karvoihin. Pinsetit irrottavat karvat mutta on todella hidasta ja ärsyttävää ja juuri kun on

saanut karvat pois, 2 päivän päästä tulee jo karvat takas. Mitä voin vielä kokeilla????

Saksilla vaan niin lyhyeksi kun mahdollista. Mun yks tuttu tekee tätä koska muuten iho reagoi muihin keinoihin.

Itse sheivaan parin päivän välein jo yli 10 vuoden kokemuksella.

10/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Blitzblankia ;-)

Vierailija
11/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset on ainoa vaihtoehto, siinä on vaan se tyhmä pistelevä tynkä. Karvani ovat paksuja ja jäykkiä, vaikka olen epiloinnut niitä paljon.

Millaista se blinzblank on? Olen käyttänyt Veetin voiteita ja vaahtoja, ei toimi minulla.

Tekeekö se sileän ihon ja miten pitkäksi aikaa sinulla?

Vierailija
12/18 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalikarvattomuuden silkkiseen syliin paremman seksielämän ja karvakammoisen miehen vuoksi.

Vierailija
13/18 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehonnut BlitzBlank.

Vierailija
14/18 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvanpoistoon?? Mikä lääkäri? En usko. Ei syöpälääkkeillä ole leikkiminen...

Vierailija
15/18 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmeteräistä höylää.sekin miesten.ei kasva takas kun viikon päästä.noin 4 kertaa riittää kuukaudessa sängen poisto.

tosin olen tehnyt sitä 14vuotta:)alotin 14v ja koskaan ei ole ollut karvoja sen jälkeen.

28v karvaton:)

Vierailija
16/18 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen piti juoda olut taihi kaksi että nauratti. nyt ei tarvi kuin tällä palsalla käydä, ihan jännää, että teille tulee mieleen kaikenlaisia ajatuksia =))

Vierailija
17/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivele voidetta ja sen jälkeen kun puutunut nypit irti pinsetillä ilman kipua

Vierailija
18/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisilla naisilla on pillukarvat, mutta kun tulet vanhaksi mummoksi vittusi on paljas. Onneksi minä en vielä ole niin vanha että pillukarvat olisi tippuneet.