Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui hurjastelu

Vierailija
01.10.2009 |

Kiristynyt nopeusvalvonta alkoi sakkosateella. Huomautuksia ja rikesakkoja kirjoitettu tänään eri puolilla Suomea todella runsaasti. Nyt alkaa valtion kirstu täyttymään, kun poliisit tahkovat tuloja sakotuksen kautta. Seuraavaksi voitaisiin alkoholivero kaksin- tai kolminkertaistaa ja tupakalle määrätä 150%:n haittavero. Tietullit käyttöön suurimpien kaupunkien osalta ja kunnille määräys periä koira- ja kissaveroa vähintään 100 €/eläin. Kyllä keinoja löytyy tulojen hankkimiseksi valtiolle ja kunnille, kunhan otetaan kovat otteet käyttöön.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä tuota sakotuksen logiikkaa. Nopeusrajoitusalueella 60 km/h sakot saa vasta kun ajaa 71 km/h ( todellinen nopeus ). Nopeudesta vähennetään 3 km/h, jolloin sakon saa 68 km/h mukaan. Toisin sanoen 40 km/h alueella saa ajaa 51 km/h ennen kuin sakot napsahtaa. Sama pätee 100 km/ alueella, eli saa ajaa 111 km/h. Itse pidän paljon pahempana kun ajetaan 40 alueella viittäkymppiä kuin että 100 alueella sataakymmentä. Molemmista saa kuitenkin saman sakon. Ei mahdu minun ymmärrykseeni.

Vierailija
2/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä tuota sakotuksen logiikkaa. Nopeusrajoitusalueella 60 km/h sakot saa vasta kun ajaa 71 km/h ( todellinen nopeus ). Nopeudesta vähennetään 3 km/h, jolloin sakon saa 68 km/h mukaan. Toisin sanoen 40 km/h alueella saa ajaa 51 km/h ennen kuin sakot napsahtaa. Sama pätee 100 km/ alueella, eli saa ajaa 111 km/h. Itse pidän paljon pahempana kun ajetaan 40 alueella viittäkymppiä kuin että 100 alueella sataakymmentä. Molemmista saa kuitenkin saman sakon. Ei mahdu minun ymmärrykseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi tarvitaan yksi kilometriraja.

Vierailija
4/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ajelin parhaimmillaan 50 km/h yli mitä rajoituskyltissä luki...

Taidanpa huomenna tehdä saman!

Vierailija
5/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saatettu voimaan.

Ainut, mikä harmittaa on, ettei sakkoja saa jo alemmista "hurjasteluista".

Lainaan erään toisen henkilön sanoja: "Aina olen ehtinyt perille, vaikka olen rajoitusten mukaan ajanut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi