Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on ollu jo 2 tuntia vessahätä

Vierailija
01.10.2009 |

mut en jaksa mennä vessaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/8 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut, että oon varmaan ainoa, joka ei jaksa mennä vessaan, vaikka olisi hätä. Mun mielestä vessassa käyminen on jotenkin raskasta ja hidasta, en millään viitsisi, ja menenkin usein vasta, kun on ihan pakko...

Siis saamattomuuden huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetkuttelen ja vitkastelen ja usein tulee sitten ihan suoraan sanottuna housuun kun en pysty pidättää, kun en millään viitsi mennä vessaan. Se tulee ihan hirveellä paineella enkä pysty estämään vaikka painan kuinka käsillä pimpsaa että ehtis vielä vessaan. Pissat valuu reisiä enkä pysty edes juosta kun pissat valuu vaan ja seison paikallani ja tuhrustan itkua.

Syön ja juon paljon koneella ja sitten harmittaa kun en taaskaan jaksanut käydä vessassa (eihän siellä kestä edes kauan!) ja on taas housut ja sohva märkänä. Siivouksessa ja suihkussa menee taas paaaaljon kauemmin kuin mitä yhdessä vessakäynnissä menisi!

t. laiska pissahousu :(

Vierailija
4/8 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin varsinkin. Mä katson myöhään telkkaa ja väsähdän siinä, ja monesti alkaa pissattaakin. En kuitenkaan jaksa mennä vessaan, en edes nukkumaan mennessä. Sitten yöllä on kupla otsassa ja uni huonoa, mutta menen silti vessaan vasta aamulla.

Vierailija
5/8 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin varsinkin. Mä katson myöhään telkkaa ja väsähdän siinä, ja monesti alkaa pissattaakin. En kuitenkaan jaksa mennä vessaan, en edes nukkumaan mennessä. Sitten yöllä on kupla otsassa ja uni huonoa, mutta menen silti vessaan vasta aamulla.

Miten sä pystyt? Mä en voi nukkua jos on pissahätä. Käyn aina ennen nukkumaanmenoa vessassa ja jos herään yöllä ja pissattaa niin on pakko käydä taas tai en saa unta. Housuun tulee harvoin, vaan jos nauran kauheasti.

Vierailija
6/8 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parhaillaan sohvalla televisioo katsoen ja kauhee pissahätä mutta ei viitsisi millään nousta kun hyvä elokuva kesken... Onko kellään muulla tapana pidättää viimetinkaan asti? Ei ees kauaa vessassa menisi mutta näköjään mieluummin kiemurtelen ja vetkastelen sohvalla kun menen..

Vierailija
8/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä teen kans monesti... Vessassa ei menisi edes pitkään mutta ei vain viitsi ennenkö tuntuu että kohta kastuu housut nyt on pakko mennä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme