Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimo tyhmä?

Vierailija
01.10.2009 |

Miksi vaimon on niin vaikeeta ymmärtää, että intohimon tappaa se, ettei hän koskaan ole aloitteellinen seksin suhteen.

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja sanoo rakastavansa mua mutta aloitteelliuus on nolla.

Siinä menee väkisin into kun toinen ei ole mukana vaan on "perässä vedettävä".

Olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja niin on myös seksi loppunut.

Tässäkö se seksi nyt sitten oli. 4 -kymppinen hyvässä kunnossa oleva viriili mies...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän olla. Mies vieressä joka yö, eikä osaa nauttia siitä:(.Mä kyllä osaisin:) t.n40 seksuaalisesti viriili,timmi ja nätti ps. on minulla miesystävä, mutta ei vieressä joka yö ;/ oiskin...

Vierailija
2/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. m 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimon on niin vaikeeta ymmärtää, että intohimon tappaa se, ettei hän koskaan ole aloitteellinen seksin suhteen. Ollaan oltu pitkään yhdessä ja sanoo rakastavansa mua mutta aloitteelliuus on nolla. Siinä menee väkisin into kun toinen ei ole mukana vaan on "perässä vedettävä". Olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja niin on myös seksi loppunut. Tässäkö se seksi nyt sitten oli. 4 -kymppinen hyvässä kunnossa oleva viriili mies...

Miksi vaimon on niin vaikeeta ymmärtää, että intohimon tappaa se, ettei hän koskaan ole aloitteellinen seksin suhteen. Ollaan oltu pitkään yhdessä ja sanoo rakastavansa mua mutta aloitteelliuus on nolla. Siinä menee väkisin into kun toinen ei ole mukana vaan on "perässä vedettävä". Olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja niin on myös seksi loppunut. Tässäkö se seksi nyt sitten oli. 4 -kymppinen hyvässä kunnossa oleva viriili mies...

Olet varmaan tehnyt kaikkesi sen eteen, että vaimosi tulisi aktiivisemmaksi seksin suhteen? Keskustellutja kysellyt hänen mielipidettään. Jos mikään ei tunnu auttavan niin yritä hommata vaimosi perheterapiaan. Vaimot yleensä kuuntelee ammattilaisen neuvoja. Ei kai hänkään halua seksin loppuvan noin nuorella iällä? Tiedän että kyrsii pidemmänpäälle kinuta pillua, mutta jospa se apu löytyisi terapiasta.

Vierailija
4/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko ei tee koskaan aloitetta ja useimmiten torjuu mun aloitteet. Olen estoton ja kokeilun haluinen ja haluaisin nauttia elämästä täysillä. Haluan niin koskettaa ja hyväillä miestä, nuolla ja maistella, rakastella hellästi tai naida rankasti. Mutta ei niin ei. Ikää ei ole kuin vähän päälle 30v. Tässäkö tämä nyt oli? Just viime yönä mietin, että miten sitä onkaan valinnut niin väärin? Itsellä kyllä haluja on omaa miestä kohtaan.

Vierailija
5/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on itselläni ainakin se, että en saa sellaisesta seksistä oikein mitään. Okei, joskus on kiva ottaa suihin, mutta jos homma on pääasiassa yksipuolista, sekään ei enää nappaa.

Ehkä vaimosi ei kiihotu ilman miehen selvää kiinnostusta? Minulla halut heräävät mieheni katseestakin, mutta jos minun pitäisi olla aloitteellinen, runkkaan mieluummin. Tai siis pitääkin, sillä itse haluaisin useammin kuin mieheni.

Ei sitä enää nelikymppisenä viitsi vaivautua pelkästään miehen tyydytyksen vuoksi. Itse jo tietää mitä haluaa ja jos sitä ei ole tarjolla, niin olkoon.

Vierailija
6/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lopetin aloitteiden teon, kun mies koki, että rakasteluun riittää pisto-tuikkaus-ravistus.

Miksi tarjoaisin itseäni pelkäksi tyydyttäjäksi?

Joo-o, asiasta on yritetty puhua, mutta kun mieheltä ei puutu mielestään mitään. Ja saahan tuo itseään minuun tyydyttää, jos nikseen on, mutta en todellakaan tee enää aloitetta.

..on itselläni ainakin se, että en saa sellaisesta seksistä oikein mitään. Okei, joskus on kiva ottaa suihin, mutta jos homma on pääasiassa yksipuolista, sekään ei enää nappaa. Ehkä vaimosi ei kiihotu ilman miehen selvää kiinnostusta? Minulla halut heräävät mieheni katseestakin, mutta jos minun pitäisi olla aloitteellinen, runkkaan mieluummin. Tai siis pitääkin, sillä itse haluaisin useammin kuin mieheni. Ei sitä enää nelikymppisenä viitsi vaivautua pelkästään miehen tyydytyksen vuoksi. Itse jo tietää mitä haluaa ja jos sitä ei ole tarjolla, niin olkoon.

Vierailija
7/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 45 vaimo on vähä samalla aaltopituudella,taitaa olla naisilla ongelmana tossa iässä .nuolemalla pitäs tyydyttää niin ettei kieli enää taivu suussa ja niskat on viikon jumissa.mut kun pitäs itte saada niin joskus toiste mä sain jo,hyvää yötä.ei oo ihme et juuri nelikymppiset miehet on suurimpia maksullisen seksin käyttäjiä,aina saat kiitosta olit sit millanen panija tahansa.siellä toimii pisto-tuikkaus-ravistus ja tuuthhan pian uudelleen se oli tosi ihanaa.

Vierailija
8/12 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen ja tutkittu tieto kun on, että nainen on halukkaimmillaan ja seksuaalisesti aktiivisimmillaan juuri neljänkympin kieppeillä. Nuoremmat naiset on paljon haluttomampia.

Ja ainakin omassa ystäväpiirissäni (n. 35-50 v) naiset ovat todella aktiivisia ja estottomia. Miehet tuppaavat jäämään jälkeen, kun naiset käy niin kuumana. Monille on tullut erokin, kun mies ei enää jaksa olla niin innokas. Ikävää tietysti. Suurin osa kun haluaisi kuitenkin sen koko elämän kestävän suhteen.

Vierailija
9/12 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista pitäisi jutalle oikein kasvotusten...!!

Vierailija
10/12 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalinen ja hyvä rakastaja, hän haluaa, että nautin seksistä. Olen itse 38-vuotias nainen.

Valitettavasti minulla oli 2 vuotta sitten sivusuhde nuoruuden rakkauteni kanssa, samanikäisen kanssa kuin itse olen. Tuo mies oli fyysisesti erittäin hyväkuntoinen, kestävyysurheilija. Sänkypuuhissa ei lainkaan samaa tasoa kuin aviomieheni, paitsi "se" hänellä on järkyttävän iso... Seksissä hän ei pärjännyt omalle miehelleni. Kadun tuota sivusuhdetta, mutta opin siitä myös sen, että miehiä on erilaisia..ikä ei välttämättä tarkoita sitä, että mies olisi jaksava seksissä. Itse kyllä olen juuri tässä iässä halukkaimmillani.

Vierailija
11/12 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos sen teen, kuvittelee mies että oon samantien valmiina ja mulle ei tartte tehä mitään ja lopputulos on se että mä tyydytän mieheni tavalla tai toisella ja jään itse ilman.

näin ollut koko sen 10 vuotta mitä on yhdessä oltu. mitkään puheet ei tehoa. ja äijä vielä kehtaa marista kun oon niin kylmä....joopa joo niin kylmä oon että kohta raiskaan naapurin koiran jos ei muulla puutostauti hellitä!

n26

Vierailija
12/12 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen ja tutkittu tieto kun on, että nainen on halukkaimmillaan ja seksuaalisesti aktiivisimmillaan juuri neljänkympin kieppeillä. Nuoremmat naiset on paljon haluttomampia. Ja ainakin omassa ystäväpiirissäni (n. 35-50 v) naiset ovat todella aktiivisia ja estottomia. Miehet tuppaavat jäämään jälkeen, kun naiset käy niin kuumana. Monille on tullut erokin, kun mies ei enää jaksa olla niin innokas. Ikävää tietysti. Suurin osa kun haluaisi kuitenkin sen koko elämän kestävän suhteen.

Tuskin niillä sitten sitä seksiä suhteissaan sen kummemmin on. Estottomia ja rääväsuita ja jopa seksistä pitäviä naisia on mutta kuka nyt omaa ukkoaan haluis. Vaatii ainakin tukevan kännin.

Sit on vielä se sukupuoli ero että miehet on viriileitä nuorena ja aina stondaa. Naiset ikäänkuin hiffaa 20v myöhässä asian ja nai kun viimeistä kertaa. On tää ja elämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi