Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miesystäväni deittiprofiilin netistä..

Vierailija
30.09.2009 |

Nyt mies väittää että on tehnyt sen meidän suhteen ollessa tauolla..on kuitenkin ollut aktiivinen viim. 2 viikon aikana palvelussa. Mitä hittoa?? Vakuuttaa syyttömyyttään, eikä kuulemma tiedä miten profiilin saa poistettua. Sai kauheat raivarit kun otin asian puheeksi. Mitä tästä nyt oikein pitäisi ajatella..???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koitti syyllistää sinua. Kyllä on selkeesti pillu haussa. Se on aivan selvä. Syytön tietty kun ei vielä ole tärpännyt vaikka on koukut levitetty vesille...

Vierailija
2/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilia jonkun Domina-Dianan viestillä ja ehdottanut eläimellistä sado-maso seksiä jossain. Ja sitte kun miehesi olisi saapunut treffipaikalle, olisit sillee DADAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä kertoi ettei ole maksanut jotain maksua, joten ei muka pysty edes ottamaan yhteyttä kehenkään..kuitenkin sähköpostissa oli viesti joltain naiselta. Nyt mä sitten olen mustasukkainen hirviöämmä, kun uskalsin asiasta kysyä.

Vierailija
4/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan, tai halutaan uskoa kaikki mitä miehet meille sanoo. Niin selityksen makua kun olla ja voi..

Vierailija
5/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys, että miten löysit hänen deittiprofiilinsa...? Eli mitä teit deittisivustolla?

Vierailija
6/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jättänyt saapuneet viestit näkyville..siellä oli k.o. deittipalvelusta tullutta postia. En viestejä lukenut, näin vaan siis otsikot. Ja kysyin asiasta, tietenkin.

Vierailija
7/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaan vaan mieleen. En millään tavalla puolustele miestäsi, päinvastoin. Paska homma :(

Vierailija
8/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne muakin vonkaa varatut miehet hyi hittolainen. Itse siis sinkku ja en varattuihin koskis pitkällä tikullakaan.

Vierailija
9/19 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teet kuten tuossa joku ehdotteli. Luot oman profiilin ja pikkuhiljaa alat viritella juttua miehesi profiilin kanssa.

Sovit kuumista treffeista ja ilmaannut paikalle.

Se voi olla teille molemmille uusi alku. Olishan se janna kuulla toisen fantasioita. Tai sitten voitte alkaa miettia asioita ihan uusiksi liiton kannalta.

Vierailija
10/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde ollut melko myrksyisä, taukoa pidetty välillä. Viime talvesta asti oltu yhdessä, eli melko "tuore pari" ollaan. Nyt kyllä mietityttää että onko järkeä edes tämän pidemmälle jatkaa. Varsinkin kun kommunikaatio on tätä tasoa..

AP

Vierailija
11/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaikille suhteessa oleville etsimään miestään deittipalstoilta. Siellä on jos jonkin näköistä varattua etsimässä panoseuraa. Ikähän voi sitten heittää vaikka 10 vuodella ja nimet tietty muutettu. Monilla ei kyllä ole oikeaa kuvaa profiilissa, joten silloin salapoliisintyö jää aika mahdottomaksi. Deittipalstojakin on monia, joten aika urakkahan se on.

Vierailija
12/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu sitoutuvan kovin vakavasti suhteeseenne, muut naiset mielessä.

Vierailija
13/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt 2 viimeisen miesystävän profiilit.. Ei ne sieltä seuranhakupalstoilta osaa enää lähteä, kun sinne ovat löytäneet...

Toiselle miehlle annoin 2v mahdollisuuden lopettaa, mut aina vain "jäi kiinni"...

Usko, eivät ne muutu.

Vierailija
14/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen profiilin. Tein itselleni profiilin ja otin yhteyttä. Pyysin kuvaa...

Idiootti väitti, ettei ole hänen profiili vaikka kuvansa oli minulle laittanut...

Vierailija
15/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen profiilin. Tein itselleni profiilin ja otin yhteyttä. Pyysin kuvaa... Idiootti väitti, ettei ole hänen profiili vaikka kuvansa oli minulle laittanut...

Uskomatonta touhua. Itse menin treffeille yhden miehen kanssa, olen siis sinkku, jonka tapasin netissä ja treffeillä hän sanoi, että on positiivisesti yllättynyt ja että nyt kolahti ja että haluaa treffata ehdottomasti uudelleen. No leijailin kotiin treffeiltä- vain huomatakseni että hyvä kun olin edes kotiin päässyt, hän oli jo onlinena siellä treffipalstalla. Että se siitä luotettavuudesta. Treffailimme pari kertaa mutten vaan voinut luottaa.

Vierailija
16/19 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain huomatakseni että hyvä kun olin edes kotiin päässyt, hän oli jo onlinena siellä treffipalstalla.

vai mistä olisit tuon muuten nähnyt?

Vierailija
17/19 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni lähti matkoille ja jätti (unohti) koneensa auki, sähköposteineen. En voinut vastustaa kiusausta, vaan kävin katsomassa mitä postilaatikossa on. Roskaposteissa hirveästi lukemattomia viestejä "flirtfair"- sivustolta: "Mitä oikein odotat?", "Ota premier- jäsenyys ja aloita yhteydenpito kuumien naisten kanssa" jne.

Mitä siis?? Mies on luonut profiilin, mutta ei ole ollut yhteydessä keneenkään.

Seuraavaksi kirjauduin hänen postissa olleilla tunnuksillaan ko. palveluun: suudelmia ja viestejä, kolmisenkymmentä, jostain hoonolla soomella automaattisesti värkättyjä inhtohimoisia yhteydenottopyyntöjä... Ja hänen profiilinsa: hakee flirttiseuraa itseään (ja minua) paljon nuoremmista naisista (itse lähes viisikymppinen), ja kehoittaa heitä ottamaan selvää seksuaalisista mieltymyksistään!

Mitä siis nyt? Mistä tiedän, milloin profiili on luotu (olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta), jos on vanha juttu, miksi ei sulje sitä, miksi viestit menevät roskapostiin, kerronko miehelle? Miksi hän tekee tämmöistä?

Olemme olleet koko ajan valtavan rakastuneita, suhde on intohimoinen ja kaiken piti olla hyvin. Tässä nyt sitten ankeat aatokset valtaavat mielen... mitä mahtaa siellä matkoillaankin touhuta, en olisi ikimaailmassa voinut kuvitella tämmöistä.

Vierailija
18/19 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rekisteröidyin jollekin flirtfair sivulle. Saan sieltä koneen keksimiä senssiviestejä sähköpostiini joka päivä. Ihan suomeksi tulevat "se ja se haluaa tavata".

En tiedä miten ne saisi loppumaan.

Vierailija
19/19 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on sähköposti auki niin menepä sinne flirtfairiin kirjautumaan. Oyydä uusi salasana sähköpostiin. Sitten näet että on koneen suoltamia huuhaa viestejä joita tulee vuosienkin jälkeen.

Törkeää tässä on lukea sen miehen sähköposteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi