Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljon voi kirpparilla pyytää PEAKIN GoreTex-takista?
30.09.2009 |
Takki itsessään on ihan uudenveroinen, mutta useamman vuoden vanha. On tullut lahjana, eikä ole ollenkaan sopiva. Mitä siitä voisi pyytää? Ja itseasiassa taitaa olla miesten takkikin...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
saat paremman hinnan. Mulla oli tollanen, sain halvalla duunin kautta. Mies otti sen heti itselleen ja käytti sitä vuodessa 60 % päivistä yli 5 v, ennen kuin meni rikki.
Loistava takki.