Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin naapurille, että heillä käy päivisin toinen mies.

Vierailija
30.09.2009 |

Ei vastannut mulle mitään, katsoi vaan hetken päälle ja jatkoi matkaa sisälle. Ota nyt selvää tuosta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetään verhot eteen.

ap

Vierailija
2/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuhataan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin, että heitä petetään. Naapurit hommatkoon mitä haluaa.

Vierailija
4/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käräyttää tuollaiset lutkat.

ap

Vierailija
5/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisit omat asiasi, mistäs tiedät mitä oma puolisosi hommailee kun et ole kyyläämässä

Vierailija
6/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naapurilla on useampi mies ja itsellä ei lainkaan....

Kaikkea se kateellisuus teettää

Vierailija
7/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitä siellä jatkossa tapahtuu. Olet puuttunut heidän elämäänsä, vastaa huutoosi.

Vierailija
8/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi oma rakas pikkuveli(meillä ikäeroa vain pari vuotta) päiväkahvilla, kun oli kaupparatsun hommissa. Kun hän erosi saattoi tulla lauantai-iltana saunomaan ja moikkaamaan lapsiani. Joskus kävi lauantaisin lapsenvahtina, kun olin sattumoisin töissä. Joskus käytiin kahestaan pitsalla tai oluella ja juteltiin aikuisten asioita jne. Kuulinpahan kyliltä, että seurustelen :-D

Eipä ollut tapana ilmoitella rivarinaapurille, että velipoika se tänään on kylässä ja serkku-poika huomenna...

Vierailija
9/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin asioista tulee jokaisen selväjärkisen pitää huoli, jos naapuri ei itse siihen kykene, halua tai ehdi. Se jäi epäselväksi, että käykö tämä toinen mies naapurin miehen, naisen vai molempien tykönä? Seuraan itse tarkasti, mitä naapurissa tapahtuu. Käräytän heti, jos jotain laitonta tapahtuu. Se on jokaisen kansalaisvelvollisuus pitää naapuristaan huolta.

Vierailija
10/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin asioista tulee jokaisen selväjärkisen pitää huoli, jos naapuri ei itse siihen kykene, halua tai ehdi. Se jäi epäselväksi, että käykö tämä toinen mies naapurin miehen, naisen vai molempien tykönä? Seuraan itse tarkasti, mitä naapurissa tapahtuu. Käräytän heti, jos jotain laitonta tapahtuu. Se on jokaisen kansalaisvelvollisuus pitää naapuristaan huolta.

Vierailija
11/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olla aidosti huolestunut ja kiinnostunut.

Jos väkivaltaa pitää puuttua, mutta minusta ylitit rajan. Ei kuulu sinulle.

Toisekseen uskon että provoilet, haluat ärsyttää ja tiesit että tämä poikii juttua?

Vierailija
12/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käy mun rakkaat sinkkuveljet kylässä jatkuvasti, nuorempi jää usein yöksikin! Vanhempi veljeni ei oikein tule toimeen mieheni kanssa (erilaiset luonteet, ei sinänsä mitään riitaa), joten käy moikkaamassa mua nimenomaan silloin kun mieheni ei ole kotona. Apua, mitähän meistä puhutaan kaupungilla! ;-D

Eipä ole tullut pieneen mieleenkään, että naapurit vetäisivät meidän elämästä hämäriä johtopäätöksiä...

Minulla kävi oma rakas pikkuveli(meillä ikäeroa vain pari vuotta) päiväkahvilla, kun oli kaupparatsun hommissa. Kun hän erosi saattoi tulla lauantai-iltana saunomaan ja moikkaamaan lapsiani. Joskus kävi lauantaisin lapsenvahtina, kun olin sattumoisin töissä. Joskus käytiin kahestaan pitsalla tai oluella ja juteltiin aikuisten asioita jne. Kuulinpahan kyliltä, että seurustelen :-D Eipä ollut tapana ilmoitella rivarinaapurille, että velipoika se tänään on kylässä ja serkku-poika huomenna...

Vierailija
13/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain mieheni kiinni pettämisestä naapurin ilmoituksesta. Ja voin sanoa, että olen ikuisesti siitä naapurilleni kiitollinen, koska uskalsi kertoa näinkin arasta asiasta.

Vierailija
14/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit aivan oikein. Kerroit vain totuuden. Siis sen että naapurilla käy päivisin toinen mies. Setvikööt naapurisi itse kuka tuo toinen mies on ja millä asialla liikkuu.

Olit rohkea ja sellaista asennetta kuin sinulla pitäisi vaalia.

Itse en naapureiden touhuja seuraa enkä huomaisi ylimääräisiä miehiä naapurissa, mutta sinä ap teit hyvän työn.

Vierailija
15/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuo mies on ollut tänään niin hiljainen!

Olin jo vähän huolissani.

Naapuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi