Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos yrittää välttää hiivatulehduksen, millo pilleri kannattaa antibioottikuurin aikaa napata?

Vierailija
30.09.2009 |

En muista nyt ite yhtään kun en oo aikoihin joutunu kuurille.

10pv:n kuuri edes :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ab pilleri vai ehkäisypilleri? En edes tiennyt että ajankohdalla voisi olla väliä. Itsellä ei pillereitä ole koskaan ollut ja ab kuurin aikaan hiivatulehdus joko tulee tai ei. Jos on oireita niin olen aloittanut itsehoidon aika aikaseen niin oon aika vähällä päässyt. Niitä 3pv hoitoja

Vierailija
2/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäselvä ilmaus.

Eli siis hiivalääke, koska kannattaa ottaa ettei hiiva tulis?

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niin kuin jo sanoin niin en etukäteen ottaisi hiivalääkettä koska jos hiivaa ei tulisi niin se olisi ihan turha lääkeen otto. Mutta heti kun tuntuisi siltä että aristaa tms niin sitten ottaisin. Kannattaa lukea hyvin se pakkausselosta koska siellä saatetaan kertoa kuinka usein kuurin voi toistaa. Eli jos otat sen varmuuden varalta ensimmäisenä päivänä niin jos hiivalääke tehoaa vain vähän aikaa niin kuurin lopussa saattaa hiiva tulla ja sitten et voi ottaa siihen enää lääkettä. Mutta jos nyt välttämättä haluat ottaa hiivalääkkeen varmuuden varaksi niin odottaisin ab kurin neljänteen tai viidenteen päivään, ab-kuuri kun ei heti ala vaikuttaa tehokkaasti.

Vierailija
4/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistelin et just joku alkupuolella oleva pv kuurista.

Mä saan todella helpolla todella ÄRSYTTÄVÄN hiivan ni haluun ottaa jo ennakkoon sen pillerin.

Viimeks onnistuin ainakin välttää hiivan

t ap

Vierailija
5/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistunut välttämään hiivatulehduksen ab-kuurin jälkeen. Ilman hiiva tulee. Eli koko kuurin ajan käytät mh-bakteereja ja hiiva pysyy poissa.