Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette laita hyviä vaatteita päiväkotiin / phh

Vierailija
30.09.2009 |

Miksi ihmeessä ei? Varsinkin päiväkodissa lapset viettävät niin paljon aikaa, miksi olla retkuissa (joo, tätä näkee paljon) siellä? Missä niitä siistejä vaatteita edes ehtii käyttää jos ei päiväkodissa?

Pesuaineet on olemassa tahroja varten ja sellaisia vaatteita joiden puolesta saa pelätä on turha ostaa lapselle ylipäätään. Ja vaatteiden käyttöikäkin on loppujenlopuksi aika lyhyt, eli miksi "säilömään" joitain vaatteita ylipäätään?

Joskus vaan ihmetyttää logiikka tämän takana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei? Varsinkin päiväkodissa lapset viettävät niin paljon aikaa, miksi olla retkuissa (joo, tätä näkee paljon) siellä? Missä niitä siistejä vaatteita edes ehtii käyttää jos ei päiväkodissa?

Pesuaineet on olemassa tahroja varten ja sellaisia vaatteita joiden puolesta saa pelätä on turha ostaa lapselle ylipäätään. Ja vaatteiden käyttöikäkin on loppujenlopuksi aika lyhyt, eli miksi "säilömään" joitain vaatteita ylipäätään?

Joskus vaan ihmetyttää logiikka tämän takana.

Mitä tarkoitat siisteillä vaatteita? Jotain kauluspaita-farkut tyyliäkö?

Mun mielessä pääasia on mukavuus. Päiväkodissa ollaan iso osa päivästä. Siellä leikitään, ulkoillaan jne. Mä haluan että mun lapsella on mukava olo vaatteiden puolesta. Ettei mikään kiristä tai purista. Hienosteluvaatteet on mun mielestä eri tilanteeseen tarkoitettu.

Retkuissa en lasta silti vie sinne. Puhtaissa ja ehjissä paidoissa ja collegehousuissa/plyysihousuissa.

Vierailija
2/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaaleissa vaatteissa mennään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koskaan lapsi ei ole rytkyissä ollut!!

Vierailija
4/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käytössä helposti puettavat/riisuttavat ja käytössä mukavat velourhousut päiväkodissa. Iltaisin ja viikonloppuisin liikuttaessa käytetään muita housuja.

Ja trikoopaidoista on jemmassa muutama, joiden haluan varmistaa olevan puhtaita ilta-/viikonloppumenoihin eli nämä paidat ovat hiukan parempia, mutta ennen kaikkea sopivat useimpiin muihin vaatteisiimme kuten niihin farkkuihin/puuvillahousuihin. Pk-käytössä siistejä ja ehjiä auto-/eläin-/raitapaitoja, jotka sopivat taas niihin velourhousuihin (myönnettävä, että monet näistä paidoista ruotsalaisista ketjuliikkeistä, ettei ne jokapäiväiset ruokatahrat ja suuri kulutus harmita niin kovasti...)