Raskaaksi tuleminen e-pillereiden lopetuksen jälkeen
tähän pinoon voisi kerätä kokemuksia raskautumisesta ehkäisypillereiden lopetuksen jälkeen.. itse olen vielä vasta yrittämässä sitä raskautumista pillereiden lopetuksen jälkeen ja olisi mielenkiintoista saada kommentteja esim. kaunko mennyt että plussatuli, minkä pituisia kiertoja ollut yms..
tur-koo-si
Kommentit (2)
meni esikoisen kanssa. Heti pillereiden lopetuksen jälkeen kierto oli raiteillaan samantien. Nelisen kuukautta meni ilman tärppiä, sen jälkeen kaksi varhaista keskenmenoa. Niiden jälkeen tärppäsi ja nyt ollaan ihanan 1v-tyttösen onnellisia vanhempia :)
Tiedettiin, että pian aletaan toista yrittämään (paraikaa yk2), joten käytin vaan 6kk imetyksen ajan minipilleriä. Sen jälkeen oon pitäny kokonaan taukoa pilsuista ja nyt ekasta yk:sta takana jälleen yksi varhainen km. Eli tuskin pillereistä ainakaan nuo ekat km:t johtui.
Olipa sekava sepostus, toivottavasti sait selvää :)
~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp18/26-28
Itse olin syönyt jo useamman vuoden pillereitä ja olin aika yllättynyt,kun tulin raskaaksi toisesta kierrosta. Eli yhdet "luomu menkat" tuli ensin. Olin ajatellut,että saattaa mennä kauankin ennen plussaa,kun olin kuitenkin jo lähes 10 vuotta syönyt pillereitä.:)