Listataanko ukkomiesten kanssa pelehtivät/pelehtineet horatsut? nimi+paikkakunta
Kommentit (15)
"Listataanko ukkomiesten kanssa pelehtivät/pelehtineet horatsut? nimi+paikkakunta"
kaverin puolesta lähinnä harmittaa.
mutta en silti aatellut nimeäni ja paikkakuntaa paljastaa! Ja raskaanakin olen tälle miehelle..ovat toki eroamassa ja asumiserossa mutta ukkomieshän tuo silti on. Olin tosin itsekkin vielä paperilla naimisissa kun hänen tapasin.
MItä kukaan tuolla listalla tekisi?
joku lakipykälä joka esitään ja kieltää tuollaisen listan teon. Voisit tietty laittaa jonkin "pimeän" sähköpostiringin ja sitä kautta tehdä ton.
kaverin puolesta lähinnä harmittaa.
Minulla on suhde naimisissa olevaan neljän lapsen isään. Se ei vaan lopeta mulle soittelua ja lahjojen ostelua.
EIkä edes harmita. Mies on eroamassa, sen akka on ihan kauhee.
Saahan sitä vapaa nainen kuksia ketä huvittaa. Ei niitä ukkomiehiä väkisin vällyjen väliin kammeta. Uskolliset ukkomiehet eivät hypi vieraiden naisten sängyissä. Vain ne petturimiehet. Kannattaa katsoa, kummanlaisen ottaa.
mitä koko juttu edes sinulle kuuluu?
Aika mautonta meininkiä siellä teille!
EIkä edes harmita. Mies on eroamassa, sen akka on ihan kauhee.
Niinhän ne aina...
naiset aina inhotaan sitä naista kun tuollaista tapahtuu??? Kyllähän se pettävä ukkomies on se suurin horatsu! Itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä miehenikään toivottavasti minua, mutta kyllä sitä ensimmäisenä katsois ukon toimineen väärin eikä sen toisen naisen.
naiset aina inhotaan sitä naista kun tuollaista tapahtuu??? Kyllähän se pettävä ukkomies on se suurin horatsu! Itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä miehenikään toivottavasti minua, mutta kyllä sitä ensimmäisenä katsois ukon toimineen väärin eikä sen toisen naisen.
joka sähköpostitse lähetti miehelle sex-ehdotuksia, vaikka tiesi miehen vaimon olevan viimeisilään raskaana.Nainen yritti usean vuoden saada miestä jättämään perheensä jne. Viimeisenä keinonaan nainen tuli miehelle raskaaksi, sillä seurauksella ettei sen koommin nähnyt miestä eikä mies lasta. ":)"
joku pelehtinyt?