Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanko ukkomiesten kanssa pelehtivät/pelehtineet horatsut? nimi+paikkakunta

Vierailija
29.09.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pelehtinyt?

Vierailija
2/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Listataanko ukkomiesten kanssa pelehtivät/pelehtineet horatsut? nimi+paikkakunta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin puolesta lähinnä harmittaa.

Vierailija
4/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti aatellut nimeäni ja paikkakuntaa paljastaa! Ja raskaanakin olen tälle miehelle..ovat toki eroamassa ja asumiserossa mutta ukkomieshän tuo silti on. Olin tosin itsekkin vielä paperilla naimisissa kun hänen tapasin.

MItä kukaan tuolla listalla tekisi?

Vierailija
5/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lakipykälä joka esitään ja kieltää tuollaisen listan teon. Voisit tietty laittaa jonkin "pimeän" sähköpostiringin ja sitä kautta tehdä ton.

Vierailija
6/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin puolesta lähinnä harmittaa.

Vierailija
7/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde naimisissa olevaan neljän lapsen isään. Se ei vaan lopeta mulle soittelua ja lahjojen ostelua.

Vierailija
8/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on horatsu??

Vierailija
9/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä edes harmita. Mies on eroamassa, sen akka on ihan kauhee.

Vierailija
10/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vapaa nainen kuksia ketä huvittaa. Ei niitä ukkomiehiä väkisin vällyjen väliin kammeta. Uskolliset ukkomiehet eivät hypi vieraiden naisten sängyissä. Vain ne petturimiehet. Kannattaa katsoa, kummanlaisen ottaa.

Vierailija
11/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä koko juttu edes sinulle kuuluu?

Aika mautonta meininkiä siellä teille!

Vierailija
12/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä edes harmita. Mies on eroamassa, sen akka on ihan kauhee.

Niinhän ne aina...

Vierailija
13/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset aina inhotaan sitä naista kun tuollaista tapahtuu??? Kyllähän se pettävä ukkomies on se suurin horatsu! Itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä miehenikään toivottavasti minua, mutta kyllä sitä ensimmäisenä katsois ukon toimineen väärin eikä sen toisen naisen.

Vierailija
14/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
15/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset aina inhotaan sitä naista kun tuollaista tapahtuu??? Kyllähän se pettävä ukkomies on se suurin horatsu! Itse en ole koskaan pettänyt miestäni eikä miehenikään toivottavasti minua, mutta kyllä sitä ensimmäisenä katsois ukon toimineen väärin eikä sen toisen naisen.

joka sähköpostitse lähetti miehelle sex-ehdotuksia, vaikka tiesi miehen vaimon olevan viimeisilään raskaana.Nainen yritti usean vuoden saada miestä jättämään perheensä jne. Viimeisenä keinonaan nainen tuli miehelle raskaaksi, sillä seurauksella ettei sen koommin nähnyt miestä eikä mies lasta. ":)"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi