Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää nyt hyvät naiset kantako painavia ostoskasseja!

Vierailija
29.09.2009 |

Riittää, kun kantelette lapsia silloin kun tarve aivan välttämättä vaatii. Jos mies on mukana, niin HÄN kantaa vastasyntynyttä painavammat lapset ja AINA OSTOSKASSIT.

Teistä tulee karmaisevan rumia, kun roikutatte niitä ostoskasseja ja hartiat venyttyvät ym! Muistakaa myös käyttää hansikkaita tiskatessannne, sillä muuten käsien iho rypistyy, kuivettuu ja VANHENEE ennen aikojaan!

Ugh!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset roudaavat kauppakasseja leikki-ikäinen känkkäränkkä lapsi toisessa kainalossa ja ostoskassi toisessa kädessä, työntävät lonkallaan ovea auki ja fillaroivat kotiin. Mies ajaa yksin autollaan.

Vierailija
2/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset roudaavat kauppakasseja leikki-ikäinen känkkäränkkä lapsi toisessa kainalossa ja ostoskassi toisessa kädessä, työntävät lonkallaan ovea auki ja fillaroivat kotiin. Mies ajaa yksin autollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä kulje samojen aikataulujen mukaan. Hartioille venyminen tekee vain hyvää.

Vierailija
4/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskikone hoitaa tiskit

Vierailija
5/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä eikä autoa, että pakko se on itse ne kantaa.

Vierailija
6/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyötyliikuntaa ja siksi hyvää kunnolle.

Tuossako syy miksi suomalaise miehet on niin ylipainoisia kun naiset kantavat ostoskassitkin. Hyvä naiset jatkaa samaanmalliin.

Vierailija
7/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sompailevat sen kiukkuisen lapsen kanssa ostoksia pyörän sarviin. Nainen raahaa kaksi ostoskassillista yhdessä kädessä ulos kaupasta, kun lapsi roikkuu siinä toisessa.

2.

Vierailija
8/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa katselee niin muija kantaa edellä kahta täyttä kassia ja mies korkeintaan mäyräkoiraa ja iltasanomaa kainalossa.

Paras näky juuri eilen oli naisella monta kassia ja miehellä wcpaperipaketti.

Vierailija
9/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan autoon näillä itse kasvattamillani hauiksilla; ei veny hartiat enkä hylly :P

Vierailija
10/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköimplikaatioita, on liikunnan puute. Kyllä timmit käsivarret vaan on komiat naisellakin, vrt. allit.

Vierailija
11/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva, kun alkaa sitten jo 35 v niveliä särkemään, kuin ois reumaa. Ja miehellä edelleen sileät kädet...

12/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhöni verrattuna.

En ole tällä hetkellä töissä, mutta se normaali äippäloman jälkeinen työ ON raskasta.

Tosin mieluummin nykyäänkin kantelisin vain kauppakasseja kuin muuttolaatikoita ja -kasseja...

Alkaa tuntua aika rankalta muutto tässä vaiheessa :-(

t: rv38

Vierailija
13/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. miehelle tehty juuri iso leikkaus, ei näy päällepäin (paitsi alasti) mutta ei saa kuukauteen nostaa mitään vesilasia painavampaa. Joten varmasti monet kauhistelevat kun käymme kaupassa. Miehellä ei ole mitään käsissään ja minulla on jättiperunasäkki toisessa kädessä ja pari täyttä ostoskassia toisessa, sekä vielä reppu selässä :D

Vierailija
14/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhöni verrattuna.

En ole tällä hetkellä töissä, mutta se normaali äippäloman jälkeinen työ ON raskasta.

Tosin mieluummin nykyäänkin kantelisin vain kauppakasseja kuin muuttolaatikoita ja -kasseja...

Alkaa tuntua aika rankalta muutto tässä vaiheessa :-(

t: rv38

oot muuttanut kohta varmaan puol vuotta! Pistä miehes roudaan ne kamas!

Vierailija
15/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa toistaiseksi kokonaan kaupassakäynnit.

Nyt voivat kaikki perinteitä vaalivat huokailla kauhistuneina, kun ei laiska akka edes kauppakasseja kanna.

Vierailija
16/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa käyminen koko perheen voimin ei onnistu. Sujuvampaa jos itse käyn päivällä lasten kanssa.

Silloin kannan itse kassit, yleensä 4 tai 5 kpl... Lapset sentään osaavat kävellä itse.

Vierailija
17/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa toistaiseksi kokonaan kaupassakäynnit. Nyt voivat kaikki perinteitä vaalivat huokailla kauhistuneina, kun ei laiska akka edes kauppakasseja kanna.

Vierailija
18/18 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillämies kantaa aina kauppakassit ym. painavan,vaikka useammassa erässäjos tarvis.

Joskus tosin saatatte nähdä meidät niin, että mies kantaa vauvaa ja minä väsynyttä 4-vuotista. Näin siksi, että musta (17kg) 4-v on kevyenpi kantaa kuin iso (nyt 1 kg) vauva. 4-v kun osaa tukea itseään kannettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme