Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihan joka asiaan pitää

Vierailija
29.09.2009 |

puuttua? eikö jokaisella ole oma tapansa tehdä asioita?

ystäväni tuli poikansa kanssa kylään ruoka-aikaan ja neuvoi koko ajan kuinka se tehdään "oikein"

valkokastiketta tein ja laitoin sekaan sitruunaa ja tilliä.

ei sitä niin tehdä, ei kuulu laittaa.

meinasin sanoa, odottakaa pihalla kun me syödään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puuttujat luulevat aina itse olevansa jotenkin parempia tekemään kaikkea. Kannattaisi varmaan ensin miettiä omia tekosiaan ja sitten vasta puuttua toisten tekemisiin..huoh)=

Vierailija
2/5 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä nyt kumminkin laitan koska tykkään tehdä tämän näin.

Rasittavia ovat tuollaiset tyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät tajua, että parhaiten auttaisivat pitämällä suunsa kiinni.

Vierailija
4/5 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitten itse kuitenkaan tee mitään. Esimerkiksi jos olen laittanut jotain itsetehtyä ruokaa, niin vihjailee kuinka tähän kävisi se ja se mauste vielä, tai vois käyttää täytteenä mielummin sitä ja sitä, mutta ei kuitenkaan itse laita juuri koskaan ruokaa. Jos kerron käyneeni urheilemassa, hän mainitsee kuinka pitäisi käydä kolme kertaa viikossa ennenkuin siitä on hyötyä, mutta silti ei käy itse edes sitä yhtä kertaa. Olemme tehneet remonttia ja siitä ainoasta asiasta joka jätettiin vaihtamatta (kph:n kaakelit) piti kommentoida, minkälaiset hän itse olisi laittanut. Itse asuu kuitenkin vuokra-asunnossa, johon ei ole tehnyt mitään, rahaa laittaa kaikkeen muuhun paitsi säästöön. Luulen, että hän vaan peittelee noilla kommenteilla oman elämänhallintansa puutetta.

Vierailija
5/5 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa usein hyvää ja luulee olevansa avuksi eikä itse tajua, miten tuollainen sekaantuminen ärsyttää muita :(